HI,
Ben jij avontuurlijk, spontaan, positief en flexibel en zin in lekker genieten van alle grote en kleine prikkels die Cuba te bieden heeft zoals de bevolking, muziek, strand en natuur…
Wellicht kunnen we dan samen Cuba gaan ontdekken. Ik reis van 14 december tot en met 30 december.
Volgens mij is Cuba heel goed per auto te ontdekken dus een autohuren is zeker een optie.
Zie jij het ook zitten om zo de grijze december maand kleur te geven…en 2009 kleurrijk af te sluiten…
Kijk uit naar je reactie!
Hoi!
Ik (net afgestudeerd, 25 jaar) wil ook erg graag weg in december (voordat ik aan een echte baan begin) en Cuba staat bovenaan mijn lijstje. Aangezien ik ook niet graag alleen reis (en iedereen andere dingen te doen heeft in december, zoals werken of studeren
ben ik aan het rondkijken wie er nog meer weg wil in december. Ik heb dus nog geen vaste plannen.
Heb je de ticket al geboekt? Ik zag dat het bijv. goedkoper is (ruim 250 euro) om rond 7 dec weg te gaan (met martinair). Is het ook leuk om met kerst daar te zijn? En je blijft niet met oud&nieuw? Btw wat doe jij (werken/studeren)?
Hoor graag meer!
Groetjes,
Astrid
Hoi,
Ik (net afgestudeerd, 25 jaar) wil ook graag weg in december (voordat ik begin aan een echte baan) en Cuba staat bovenaan mijn lijstje!
Aangezien ik niet graag alleen reis (en iedereen andere dingen te doen heeft in december zoals studeren/werken
ben ik hier aan het rondkijken naar reisgenootjes. Ik heb dus nog geen vaste plannen.
Heb je de ticket al geboekt? Ik zag bijv. dat het ruim 250 euro goedkoper is als je 7 dec vertrekt (met martinair). En is het leuk om daar met kerst te zijn? En je blijft niet met oud&nieuw? Btw wat doe jij (werken/studeren)?
Ik hoor graag meer!
Groetjes,
Astrid
Ha Astrid,
Thnx voor je reactie! Ik ben 31 jaar en geef economie op de Theaterhavo/vwo. Ik kan pas de 16e weg ivm de lessen. Ik heb een goedkoop ticket gevonden bij cubaflight… misschien kan ik wat langer blijven en idd ook oud en nieuw daar vieren behoort tot de mogelijkheden.
Ik ga snel verder met de lessen maar lets keep in touch!
PS voor meer info check mijn profiel
GRTZ