Reismaatje november 2011! Oostkust en Azië!

Begin dit jaar ben ik voor 3,5 maand naar Australië en Nieuw-Zeeland geweest. Dit is mij zo goed bevallen dat ik besloten heb om begin november terug te gaan naar Sydney en vanuit daar de oostkust af te reizen naar Cairns om vervolgens een tijdje in Australië te blijven werken en vanuit daar naar Azië te gaan! Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn met dezelfde plannen zodat we misschien (een gedeelte) samen kunnen reizen! :vak02:

Liefs x

Hey,

Ik ben nu in Tasmanie voor minor (Logistiek & Economie) die tot begin november duurt. Hierna wilde ik van Sydney naar Cairns te reizen en de 1ste week van december wil ik naar Nieuw Zeeland gaan (Auckland naar Christchurch) voor 3/4 weken. Voor dat ik weer naar Dubai (16 januari) wil ik nog naar Alice Spring en Darwin bezoeken, eventueel andere steden/plaatsen.

Groetjes

Hay hay,

Ik ben angela 29 jaar en ik wil begin november naar australie vliegen. Ik ben benieuwd of er inderdaad iemand in het begin samen wilt reizen en daarna zien we wel weer… :wink:

Groetjes angela

Hi,

Same-same over here!
Tminste… het-ik-ga-in-november-naar-australie-deel.
Verder weet ik (eerlijk gezegd) bijna geen drol van het land, of wat er nou eigenlijk te doen valt.
Een vrouw met ervaring is dus precies wat ik zoek!

Lijkt het jou wat en kom je uit omgeving Den Bosch…? Dan kunnen we misschien een keertje
meeten, kijken of er een klik is?
Liefs,
Ashley

Hoi hoi!

Ik kom idd wel uit Den bosch maar mijn plannen zijn ondertussen ietsjes veranderd. Ik moet het helaas toch nog even uitstellen :frowning: november word m waarschijnlijk niet! Ashley, ik wist ook geen drol van het land toen ik erheen ging :stuck_out_tongue: had me wel een beetje ingelezen enzo maar niet echt veel maar dat komt daar allemaal vanzelf goed! Schaf een lonely planet aan zou ik zeggen, altijd handig en die brengt je overal!

Hey Meiden,

Komen jullie anders ook naar De Australie meeting?
28 nov. 15:00 Waalkade Nijmegen

Reageer hier:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=776669#post776669