Na 2 korte reizen (5 weken) Australie gaat er nu toch echt een lange rondreis gemaakt worden! Ik begin eind oktober in Thailand en ga vanaf daar door bijna heel Zuidoost Azie en dan door naar Australie. Australie veel low-budget rondreizen, beetje werken tussendoor, Wicked campertje, en vooral veel genieten. Ook een uitstapje naar Tasmanie, New Zealand en Fiji. Planning is een jaar lang heel veel lol te maken en zo veel mogelijk te genieten van deze onvergetelijke reis.
Nog meer mensen met vergelijkbare plannen? Onderweg kom je genoeg tegen maar vooraf wat mensen kennen is altijd handig
Ik vertrek begin november naar OZ! Op de planning staat eerst NZ, Tasmanie, Oud en nieuw in Sydney en vanuit daar lekker gaan rondreizen langs iig de oostkust…
Wellicht kunnen we na jouw reis in Azie meeten in Australie
Nou NZ en tasmanie staan bij mij ook nog op 't programma, wanneerd ga je daarheen en hoe lang ga je eigenlijk? Oud en Nieuw in Sydney ben ik in 2004 geweest, was zoooo gruwelijk goed hahahaaa…je gaat wat meemaken
wij zijn ook van plan dit jaar in november naar australië, tasmanië en NZ te gaan rondreizen en backpacken. We hebben nog niet geboekt en zijn op zoek naar een vliegticket zonder vaste retourdatum vanwege mogelijke uitloop. Hebben jullie suggesties wat voor ticket en waar we deze het beste kunnen boeken? We willen minimaal een half jaar.