hoi ik ben een jonge dame van 53 jaar op zoek naar een reisgenoot,voor de maand januari,naar de zon,laat wat van je horen daaaaaaaaaag
Ik ben een oude dame, van schrik niet 73 jaar.
Ik heb heel veel gereisd wel meer dan 40 landen, waarvan alleen de laatste 2 reisen naar o.a. Yemen en Bhutan met Djoser.
Alle andere landen in mn uppie en onderweg altijd wel iemand gevonden om samen verder te reizen.
Maar door mn leeftijd, wordt het steeds moeilijker om iemand te vinden om samen mee te reizen. Het lijkt wel of iedereen na zn 25e niet meer reist.
Als mn leeftijd je niet afschrikt, ik voel me nog jong genoeg en zou graag in januari naar Cuba gaan laat dan wat van je horen. Ik woon trouwens niet in Nederland, maar in Italie waar ik een B&B heb, leef samen met een Italiaanse man die niet reislustig is, en me met alle liefde laat gaan.
Groetjes van Rita Haeseker. [EMAIL=“maria436@tele2.it”]maria436@tele2.it
en ik die dacht dat alleen jonge mensen op reis gingen!!!zijn er nog andere landen die je wil zien ? ,en nee het schrikt me niet af …je mag mij mailen op judajuda_38@hotmail.com
Beste Doreen,
Ik heb geprobeerd te mailen, maar je adres is niet juist, het mailtje komt niet door, dus schrijf me svp. je juiste mail-adres.
Groetjes uit Italie.