reismaatje gezocht

Gezien dat al mijn vrienden en vriendinnen niet op vakantie gaan, net een huis hebben gekocht of naar een bestemming gaan welke mij niet zo interesseert heb ik besloten om hier maar een oproepje te plaatsten

Eind juli ben ik van plan om een weekje of 2 op vakantie te gaan. Weet alleen nog niet waar naar toe :). Of een weekje of 2 door italië reizen en dan vooral door andalusie of een week Frankrijk en een week Italië. Een last minute is voor mij ook prima. Amerika, Spanje, brazilië maakt mij eigenlijk helemaal niks uit. Ik heb vakantie van 30-07-2008 t/m 17-08-2008. Heb een eigen auto (zaak) dus daar hoef je je eigen geen zorgen om te maken.

Hou zelf van feesten, terras, lekker eten maar ook zeker van veel ondernemen en bezichtigen.

Liefste wel een vrouwelijke reispartner. Kan namelijk beter met vrouwen opschieten dan met mannen.

Je kan via deze site reageren of via mail of hyves.

groet,

Chris

[EMAIL=“chrisje3010@hotmail.com”]chrisje3010@hotmail.com
http://christian3010.hyves.nl/

Heey Chris,

Geen potentieel reismaatje, maar even iets anders. Je hebt het over Italie en dan vooral Andalusie. Andalusie is echter zuid Spanje en niet Italie. Dus even een ander gebied uitzoeken.

Succes verder

Groetjes