Reismaatje gezocht

Ga jij ook graag op reis, maar liever niet alleen.
Heb je een “gow with the flow” instelling en bestaat jouw ultieme vakantie ook uit natuur, avontuur, een beetje cultuur en als het even kan de laatste paar dagen eindigen aan het strand? Misschien heb je dan wel zin om samen te gaan. In het derde kwartaal van 2016 zou ik graag 3 á 4 weken naar een mooie bestemming willen gaan, zit te denken aan o.a. de Zuid Afrika, Patagonië, New Zeeland, Canada, Nepal, Thailand of Suriname, echter ik sta ook open voor een andere bestemming.
Lijkt het je wat, of heb je een ander voorstel dan hoor ik graag van jou.

Groet Frank

Hallo Frank,

Jouw oproep spreekt me wel aan omdat ik van plan ben om in september naar Zuid-Afrika te gaan maar ik wil niet alleen reizen om het mooie Zuid-Afrika te ontdekken. Deels om vakantie te vieren maar ook om mijn dochter te bezoeken die in Stellenbosch studeert. Lijkt het je wat om samen te gaan, ik sta voor veel open. Laat maar wat weten. O ja, ik ben een vrouw van 51 jaar uit het zuiden des lands :wink:
Groetjes Caroline.

Hallo Caroline,

Ik heb je een privé bericht gestuurd.

Groet, Frank

Hallo Frank,

Je hebt een pbtje terug

Groetjes Caroline.

Helaas nog geen reisgenoot gevonden. Heb je interesse… laat het mij weten.
Gr. Frank

QUOTE=Frank1963;1142118]Ga jij ook graag op reis, maar liever niet alleen.
Heb je een “gow with the flow” instelling en bestaat jouw ultieme vakantie ook uit natuur, avontuur, een beetje cultuur en als het even kan de laatste paar dagen eindigen aan het strand? Misschien heb je dan wel zin om samen te gaan. In het derde kwartaal van 2016 zou ik graag 3 á 4 weken naar een mooie bestemming willen gaan, zit te denken aan o.a. de Zuid Afrika, Patagonië, New Zeeland, Canada, Nepal, Thailand of Suriname, echter ik sta ook open voor een andere bestemming.
Lijkt het je wat, of heb je een ander voorstel dan hoor ik graag van jou.

Groet Frank
[/QUOTE]

Ben je inmiddels al weg ?

Nog niet, zal waarschijnlijk eind november begin december worden. Bestemming staat nog niet vast. Bij interesse hoor ik het graag.

Ik kan pas vanaf half december.

Helaas… ik wil graag voor minimaal 3 weken op vakantie, half december is voor mij dan ook te laat.