Ik ben Tobias en heb zojuist ontslag genomen bij Defensie. Ik wil op reis. In eerste instantie was het idee gewoon alleen te gaan. Mijn broers vertelde me dat je overal wel mensen leert kennen. Ik ben nu eenmaal een gezelschapsmens, dus iemand die met me mee wil is meer dan welkom. wanneer we gaan? Morgen? volgende week? zeg maar…
Ik lees je oproep op wereldwijzer.
Mijn naam is John Schouten
Ik ben een sportieve en avontuurlijke single uit Wageningen.
Van beroep ben ik horeca manager op een sportcentrum en
ik heb dit jaar nog vakantie van 21 december t/m 5 januari.
De kerstvakantie dus.
Ik ga in die periode naar Thailand en wel naar het zuiden, beetje eiland hoppen, beetje moonlightpartys bezoeken.
Wellicht een leuk idee voor jou om mee te gaan?
Laat maar weten.
Een paar dagen verder toch maar de knoop doorgehakt! Ik vertrek as zaterdag richting Bangkok! vanuit daar zie ik het wel. IK heb mijn huidige baan even voor 2 maanden stopgezet! Zondag ochtend zal ik dus ergens in Bangkok rondlopen en vanaf daar zie ik wel! Herkenbaar aan grote groene tas en bijna 2 meter! haha
Iedereen heel veel reisplezier toegewenst!
en al aangekomen in Bangkok?
Ik zit vanaf morgen in Laos, heb er net twee weken thailand opzitten. Super! Je gaat idd veel mensen ontmoeten:)
Heb nu nog ongeveer 3 maanden voor de boeg want ga vanuit Laos nog naar Cambodja en Vietnam en dan weer terug naar thailand om o.a nog een klein maandje op de eilanden te verblijven:)!
Als je een keer wil meeten ergens dan hoor ik het van je…!
hei tobias,
ik ben Ilse, belgisch en 30 jaar,
heb al heel wat rondgereisd en ga nu op 30 oktober richting bangkok voor 8 weken!
heb ook net mijn job opgezegd en wil nadien wat couchsurfing doen door frankrijk en gaan werken in de alpen in december.
heb een spaanse vriendin die ook wat aan het rondreizen is en plannen heeft om cambodia en laos te doen. ikzelf ga een go with the flow doen en zien waar ik beland
moest je ergens in de buurt zijn die data laat maar wat weten! is altijd super om nieuwe mensente leren kennen op reis!
geniet en greetz!