Reismaatje gezocht Zuid-Afrika (en evt vrijwilligerswerk) maart 2014

Hallo!

Ik ben op zoek naar een reismaatje om samen Zuid-Afrika te gaan ontdekken. Ik heb een heel gaaf vrijwilligersproject gevonden dat ik graag wil doen, daaraan voorafgaand. Natuurlijk wil ik na dat project graag nog wat meer van het land zien en lekker backpacken!
24 februari wil ik vertrekken naar Durban, waar ik eerst dat project wil doen en vanaf 21 maart wil ik graag naar Kaapstad vliegen om vanuit daar de zuidkust te ontdekken.

Wil jij met mij mee reizen (en misschien ook wel eerst samen het vrijwilligersproject doen)? :slight_smile: Laat dan snel een berichtje achter!

Mijn naam is Ellen en ik ben 21 jaar. Ik hou komend semester even pauze van mijn studie en wil dat op deze manier invullen.

Het project dat ik wil gaan doen is het volgende:

Hopelijk tot snel! :slight_smile:

Hallo
Mijn naam is Femke ik ben 21 jaar oud. Ik ga de 11e naar een informatie dag van be-more er een tijdje tussenuit en vrijwilligerswerk doen. Mij lijkt bachpakken een leuke ervaring . Ik heb het alleen nog nooit gedaan, mischien als je in de buurt van nijmegen woont kan je dan ook langskomen om kennis te maken en details te bespreken. Mischien klikt het als reisgenootjes en mischien ook niet.
Ik hoop snel te horen :slight_smile:
Groetjes femke

Hey Ellen!

Heb je al een reisgenootje?
Ik ben per 28 maart in Kaapstad en wil o.a. langs de Garden Route gaan backpacken. Wellicht ook via de kust naar Johannesburg, Kruger park en een stukje Mozambique meepakken.

Groetjes,
Renate