Ik ga in januari 2009 naar Zuid-Afrika en daar ga ik 13 weken vrijwilligerswerk doen.
Daarna wil ik rond gaan reizen, maar wil niet alleen omdat dat niet veilig en niet gezellig is, dus ik zoek nog een reismaatje!
Als je interesse hebt, laat het dan weten!
Hoi Karin
Ik ga ook in januari naar Zuid-afrika (kaapstad) toe, het is nog niet allemaal rond maar ik ben er hard mee bezig. De bedoeling is ook om zo’n drie maanden vrijwillig te gaan werken als fysiotherapeut en daarna zou ik graag gaan reizen. Ik ben afgelopen zomer in namibie, zimbabwe, botswana en zuid-afrika geweest en het is echt geweldig. Dit keer zou ik graag het andere gedeelte van zuid-afrika en mocambique willen doen en indien mogelijk madagaskar. Maar goed ligt eraan hoelang en of het allemaal goed te bereizen valt.
Ik hoop van je te horen. Via welke organisatie ga jij? En heb je al onderdak?
Ik ga via travelactive en heb alle papieren opgestuurd dus krijg binnenkort te horen of ik ‘geaccepteerd’ ben of niet.
Dan heb ik via die organisatie een verblijf dus dat hoef ik gelukkig niet zelf te regelen.
Waarschijnlijk zit ik ook in de buurt van Kaapstad, maar waar precies krijg ik nog te horen.
Wat het reizen betreft: heel Afrika lijkt me geweldig en ik heb zelf nog niet echt een idee voor hoe lang ik wil rondreizen,
in principe heb ik alle tijd, maar ik moet nog even kijken hoeveel geld ik ervoor heb.
Via welke organisatie ga jij dan? en hoe lang wil jij gaan rondreizen?
Hou me maar op de hoogte!
Mijn bedoeling is om rond juni, julie te vertrekken naar Zuid Afrika
Ik ga daar verlopig voor 2 jaar naartoe, heb via mij pa een huis
daar kunnen bemachtigen ben zoooo happy!!!
Mijn droom komt eidelijk uit, maar ben er wel jaren al mee bezig geweest!
Bloed, zweet en tranen.
Maargoed ik heb daar 3 slaapkamers en als er mensen zijn die het gezellig
vinden om een tijdje daar te logeren zijn ze van harte welkom