hey!
mijn naam is Daisy en ben (bijna) 28… al een tijdje loop ik met het idee rond om door zuid amerika heen te trekken, dit lijkt me alleen niet zo gezellig om alleen te doen! Ik moet de gehele reis nog plannen dus alle suggesties zijn welkom! Ik ben vastbesloten om deze reis in november te starten en weet ook nog niet voor hoelang. Ik heb mijn baan in Nederland ervoor opgezegd. Ik ben zelf een persoon die zich makkelijk aanpast aan verschillende situaties, ik hou van spontane acties maar wil wel een beetje een doel voor ogen hebben waar we belanden. ik zou graag wat van de natuur willen zien en de lokale bevolking beter leren kennen. maar een avondje op stap lijkt me ook geen verkeerd idee! ik hoor snel van je!
groetjes
heeyyy Daisy
Ik wil ook heel graag reizen maar net zoals jouw niet alleen!!! Ik werk als oproepkracht dus ik heb de mogelijkheid om er een paar maanden er tussen uit te piepen, ik had in mijn hoofd om ergens in dec te starten ik wilde vanaf mexico naar beneden reizen om te eindigen in costa rica. Ik heb zelf geen ervaring met lange reizen Ik ben 30 jaar tikkeltje prettiggestoord aangelegd, ik ben iemand die erg flexibel is makkkelijk contact maakt en voor veel dingen open staat zolang het maar met plezier,ontspanning te maken heeft. Ben niet iemand die museaus afloopt ik leer liever de mensen en het land in real live. Ondanks mijn plannen sta ik open voor andere bestemmingen en planningen. Mocht je dit aanspreken laat me dan weten en misschien gaan wij het avontuur aan in midden/zuid amerika:cheer2:
Greetzzzz Leonie
Hey! Dat prettig gestoorde klinkt goed haha zie mezelf ook zo wel! Ik heb alleen nog ervaring met Australië! Maar ben zo benieuwd naar zuid Amerika!! Misschien leuk om af te spreken en kijken hoe we erover denken! Groetjes
ja lijkt me super waar woon je ik woon in zeist vlakbij utrecht
Nou dat is in ieder geval lekker dichtbij!
Ik woon in Nieuwegein en werk in Utrecht… Je moet maar even laten weten wat voor jou uitkomt… Ik ben aankomende week do en zat vrij… Geef wel me nummer… Is makkelijker
0646877763 groetjes!!
Kan Rio de Janeiro (Ipenema en stappen) en vooral Fernando de Noronha (natuur) aanbevelen!
Veel plezier, Marco