Reismaatje gezocht voor Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam evt maleisie

Hoi,

Ik ben Linda en 22 jaar oud. Momenteel in het zuiden van Thailand (Koh Tao) en van plan om over paar dagen richting het noorden te gaan reizen (Khachanaburi, Sukhotai, Chiang Mai, Pai) waarna mn plan is naar Laos, Vietnam en Cambodja te gaan. Is globaal plan en ben bereid reiswijzigingen te maken mits ze te doen zijn. Aangezien het alleenreizen me een klein beetje tegenvalt, ben ik op zoek naar een reismaatje. Zelf ga ik tussen de 2 en 6 maanden maar alles is dus mogelijk. Mocht je interesse hebben, mail dan naar [EMAIL=“lindabuuron@hotmail.com”]lindabuuron@hotmail.com of sms naar 0031623929764. Mijn site is lindabuuron.waarbenjij.nu. Hopelijk zijn er meer mensen die op zoek zijn naar een reisgenootje in zuid-oost azie :-).

Groetjes Linda

Hoi Linda,

ik ben van 15 sept t/m 18 okt in cambodja ontwikkelingswerk. In de weekenden vrij. Wil ankor wat olifanten rit en een tochtje over de mekong richting vietnam doen. Misschien kunnen we samen?
Groetjes, debbie

Hey Debbie!

Thanks voor je reactie, ik ben rond 15 september ook in Cambodja!!

Mss kunnen we contact houden per mail? Mijn mail is [EMAIL=“lindabuuron@hotmail.com”]lindabuuron@hotmail.com, zou je mij daar een mail heen kunnen sturen? Is wat handiger Wat ga je voor ontwikkelingswerk doen? Lijkt me super!

Groetjes Linda

Heey Linda, lijkt me erg leuk!
mijn emailadres is [EMAIL=“debbie-damen@hotmail.com”]debbie-damen@hotmail.com en ik ben ook te vinden op waarbenjij debbiedamen.nu
groetjes, debbie