Reismaatje gezocht voor juni 2016 (US, Canada)

Hoi,

Ik ben dit jaar 1,5 week alleen in Amerika geweest (Californië) en wil volgend jaar graag terug naar een andere staat.

Ik heb een georganiseerde kampeerreis gevonden van 2 weken die mij erg gaaf lijkt, waar je van New York naar Canada gaat en weer terug (en tussendoor natuurlijk allerlei gave plaatsen en parken bezoekt, zoals Boston, Niagara Falls, Toronto etc.)

Het lijkt me erg leuk deze reis samen met iemand te doen die dezelfde interesses heeft (combi van steden/natuur).

Interesse? Let me know!

Ik ben uiteraard ook bereid om af te wijken van bovenstaande mocht iemand graag samen een auto of zo huren :wink:

Groetjes,
Nadia

(female / 25 years young)

Klinkt leuk, alleen ben ik niet zo van de georganiseerde reizen. :smiley:

Ik heb een PB gestuurd.

hoi hoi allemaal ,

Ben een 27 jarige “man” uit Belgie (limburg) en ben reeds 2 x alleen in Vancouver (bc) op vakantie geweest… Nu ben ik wat verder aant zoeken en kwam ik terecht bij ijsberen in het wild, ofwel Hudson bay in Canada of wel Prudhoe bay of barrow in Alaska. bij deze vond ik dat je met een SUV over de Dalton highway kunt rijden tot Prudhoe bay en vandaar een tour boeken of heel veel geluk hebben en ze tegen komen , nu alleen zo een stuk rijden (2dagen en 10u) en de kosten van de benzine enzo betalen is maar moeilijk en vreemd daarbij de vraag als iemand nog mss interesse heeft in deze reis… Over mezelf : Ben 27 jaar , sportief , avontuurlijk , social en altijd in voor wat fun . kosten van deze reis vlucht van Amsterdam naar Vancouver juni is rond de 800€ een SUV huren voor 3 weken ook rond de 800€ benzine heen en terug rond de 600€
wat ik graag nog zou willen doen buiten deze trip isvancouver island waar ik mensen ken waar we kunnen logeren , mssz de ferry van port hardy tot prince Rupert , anchorage hoofdstad van Alaska Beluga whales zoeken, Puget sound nabij seattle orca’s in het wild zien… natuurlijk dit alles kunnen we bespreken moest je interesse hebben…

groetjes Sammy