vancouver - prudhoe bay (ijsberen & noorderlicht ) juni 2016

hoi hoi allemaal ,

Ben een 27 jarige “man” uit Belgie (limburg) en ben reeds 2 x alleen in Vancouver (bc) op vakantie geweest… Nu ben ik wat verder aant zoeken en kwam ik terecht bij ijsberen in het wild, ofwel Hudson bay in Canada of wel Prudhoe bay of barrow in Alaska. bij deze vond ik dat je met een SUV over de Dalton highway kunt rijden tot Prudhoe bay en vandaar een tour boeken of heel veel geluk hebben en ze tegen komen , nu alleen zo een stuk rijden (2dagen en 10u) en de kosten van de benzine enzo betalen is maar moeilijk en vreemd daarbij de vraag als iemand nog mss interesse heeft in deze reis… Over mezelf : Ben 27 jaar , sportief , avontuurlijk , social en altijd in voor wat fun . kosten van deze reis vlucht van Amsterdam naar Vancouver juni is rond de 800€ een SUV huren voor 3 weken ook rond de 800€ benzine heen en terug rond de 600€
wat ik graag nog zou willen doen buiten deze trip isvancouver island waar ik mensen ken waar we kunnen logeren , mss de ferry van port hardy tot prince Rupert , anchorage hoofdstad van Alaska Beluga whales zoeken, Puget sound nabij seattle orca’s in het wild zien… natuurlijk dit alles kunnen we bespreken moest je interesse hebben…

groetjes Sammy

Hi Sammy,

Dat klinkt allemaal erg goed! Ik wil ook heel graag die kant op. Ik denk er over na om met een reisorganisatie te gaan, omdat ik liever niet alleen op reis wil. Maar dacht ik misschien kan ik wel iemand vinden die ook zo een reis wil maken en kunnen we samen gaan. Dus bij deze. Ik ben een ‘vrouw’ van 27. Ik hou heel veel van reizen en zou het liefste de hele wereld rond gaan. Canada en Alaska staan heel hoog in mijn rijtje wat ik heel graag wil zien. Mijn grote wens is echt om walvissen en orka’s te zien en ijsberen zien lijkt me echt een geweldige ervaring, waar ik zeker voor wil gaan. Het lijkt me echt een top idee om met een SUV te rondreizen, dat was altijd al een droom van me, maar komt er maar niet van.

Laat maar weten of je nog op zoek bent!

Ik ben nog steeds op zoek , Niet bepaald veel mensen die deze kant op willen reizen :wereld: ik heb wel al redelijk veel ervaring met deze reis en altijd alleen dus kan je nooit ruzie hebben maar nu omdat het een heel eind rijden is enja het dan maar eenzaam is d8 ik nog maar eens via hier te zoeken… heb je facebook? dan voeg ik je daar toe of jij mij Sammy vanderstraeten is de naam…

groetjes

Hallo Sammy,

Je reis klinkt geweldig. Ik heb ooit vergelijkbaar de trip per auto met wildkamperen naar de Noordkaap gedaan. Ben 25jr man. Ik verwacht alleen niet in juni te kunnen gezien ik dan denk ik niet onder werk uit kan. Ik krijg eind jul/augustus vakantie denk ik. Wat is er mogelijk?

gr. Guido

ik kan enkel in juni /juli in augustus ben ik verplicht te werken…
vanaf wanneer kan je in juli? en natuurlijk is de reis dan veel duurder maar nog steeds beter dan alleen…

je laat me maar iets weten groetjes sammy