Hi!
Ik zit er over te denken om in augustus 2016 naar Canada te gaan. Vliegen op Vancouver, daar aan aantal dagen blijven en vervolgens een auto huren om Vancouver Island te verkennen en daar een meerdaagse (2/3) kajaktrip te doen om walvissen/ orka’s te spotten. Met name Vancouver Island zou ik graag met iemand samen doen om dat het reizen met een auto daar het handigste is. En het is natuurlijk goedkoper en gezelliger!
Zoals je leest staat er nog niets vast, dus ik sta open voor suggesties en ideeen. Als het zo uitkomt wil ik misschien ook wel via San Fransisco vliegen en daar nog een paar dagen blijven. Zoals ik het nu zie is dat voor de vlucht zelfs goedkoper.
Ik denk dat deze trip een mooie combinatie van zijn van toffe steden (met strand) en overweldigende natuur, met natuurlijk de walvissen :).
Laat maar weten als je het leuk zou vinden om samen deze trip te doen.
Groetjes!
Hoi Marieke,
Zoekende naar komende vakantie bestemmingen voor de zomer zag ik je oproep staan en deze sprak me wel aan, en is ook voor mij de juiste periode. (bouwvak). Hoe lang had je in gedachten te gaan, en wat voor een soort overnachtingen overweeg je? Hotel, motel, camper, tent? Zelf ben ik meer een buiten mens en zou mijn voorkeur uitgaan naar camper / tent. En eventueel motels/ hotels in de steden, aangezien het meestal niet gewaardeerd wordt om je tentje in het park op te zetten.
Gr. Robert
Hi Robert!
Leuk dat het je aanspreekt! Ik zit er aan te denken om 2-3 weken te gaan. Qua overnachtingen denk ik aan AirBnB voor de steden (dat bevalt mij altijd goed) en voor Vancouver island lijkt me een camper/ tent inderdaad het leukst. Ik probeer meestal niet al te luxe/ duur te overnachten en geef het geld liever uit aan activiteiten of ergens leuk eten oid.
Gr Marieke
AirBnB heb ik zelf geen ervaringen mee, maar sta er wel voor open. En als 500.000 mensen er per dag tevreden over zijn, waarom zou ik dat dan niet zijn. Ik kan me helemaal vinden in je stelling om niet te duur / luxe te overnachten, meestal ben je daar toch maar een paar uur, en als je de ogen sluit zie je van de luxe ook niets.
Ik heb zelf ook 3 weken vakantie in augustus, met de mogelijkheid om een extra week er voor of erna te pakken.