Ik ben patricia en 27 jaar oud. Ik ga 1 jaar door azie reizen en wil hiervan een maand door nieuw zeeland trekken. Maar om mijn budget een beetje intact te houden en geld over te houden voor gezelligheid. Wil ik mijn reis liftend gaan doen. Ik wil mijn overnachtingen op campings gaan doen. Je hebt hele mooie locaties op dog campings. En het weer is dan nog heerlijk :vak02:dus geen probleem. Ik wil een actieve trip afgewisseld met gezelligheid en een feestje. Ik denk dat ik vanaf chrisstchurch vertrek maar dat kunnen we altijd nog even kijken. Dus ben je te porren voor avontuur laat het me weten.
Hoi Patricia,
In die periode zit ik ook in NZ, ga daar tussen 14 - 30 januari rondtoeren over het zuidereiland. Ook vanaf Christchurch. Daarvoor ben ik al een een week of 3 op het noordereiland, bij mijn broer op bezoek. Ik ga een autootje huren en dan maar zien waar het schip strand. Wie weet kom ik je tegen, dan kun je wel een lift krijgen. Ikzelf zit meer te denken aan slapen in jeugdherbergen, kosten zijn ongeveer 25-30 dollar, soms zelfs nog goedkoper. Dit scheelt niet zo heel veel van een camping en er is sávonds altijd wel wat doen. Als ik het me goed herinner van mijn vorige tocht naar NZ koelt het s’vonds behoorlijk af, je zult dus wel een goede slaapzak nodig hebben.
Mocht je zin hebben om mee rond te toeren, laat maar wat weten.