NZ staat al jaren bovenaan mn travellijst en ik wil er eigenlijk volgend jaar toch echt heen.
het probleem is alleen dat niemand n mijn omgeving zin (net van verre reizen houden), tijd (kinderen) of geld heeft.
dus ik zoek een reisgenoot die met mij mee zou willen.
ik heb nog geen concrete plannen dus alles kan
het enige wat ik weet is ik kan 4 weken vrij krijgen (5 zou misschien ook nog wel kunnen) en ik wil het liefst met een campertje reizen
ik ben 35 kom uit omgeving Rotterdam, ik werk op kantoor dus kan buiten de schoolvakanties weg.
Klinkt gaaf! Volgens mij is NZ echt een land om met camper te reizen. Heb je al een vertrekmaand in gedachten?
Ik ben Krista, 32 jaar en werkzaam als HR Adviseur. Ik woon in Goedereede op de Zuid-Hollandse eilanden.
ik heb nog niet over een vertrek maand nagedacht, ben er ook nog niet uit of het nou slimmer is om maart / april of oktober / november te gaan. ik wil zo en zo met een camper (vrienden van mij hebben dat gedaan)
Goedereede is maar 35 minuten hier vandaan dat scheelt. hoe lang mag jij van je baas op vakantie???
Ik denk dat 4 weken wel echt de max is, maar m’n huidige baas gaat weg dus even kijken hoe de nieuwe erin staat. Maar voor mij wordt het zoiezo 2017. Komend oktober/november kan ik geen vrij nemen. Ik dacht zelf meer aan begin 2017.
Ik heb ook plannen om in 2017 naar Nieuw Zeeland te gaan. Mijn plan is januari/februari te gaan. Ik kan iets langer vrij krijgen, maar het is voor mij geen probleem om een stukje alleen te doen. Ik heb al veel alleen gereisd, maar vind het leuker om met anderente gaan.
Ik ben 32 en gek op reizen, kom btw uit Delft.
Vinden jullie t leuk om iets af te spreken en te kijken of de plannen overeen komen?
Ik denk dat januari voor mij te vroeg is, ik zit met het afsluiten van het oude jaar en de opstart van het nieuwe jaar op mn werk.
maar ik vind het zeker wel tof om een keer af te spreken om te kijken hoe of wat :).
Hoi Susanne,
Ik zit niet perse vast aan januari /februari hoor. Maart/april zou ook kunnen. Vind alleen weg zijn in de grijze maanden in Nederland wel fijn.
Laten we gewoon een keer afspreken en kijken of t klikt.