Reismaatje gezocht Thailand 19 juli/ 8 aug 2011

Hoi!
Gezocht een reismaatje: Thailand 19juli -2011 t/m 8 augustus-2011
Ik had nog maar net geboekt met een vriend van me, toen plots zijn ma ziek werd…
Wat betekent dat hij gaat annuleren…
Ik wil toch heel graag gaan !
Ik vind het spannend om alleen te gaan back packen.
Vandaar ik hier nu een oproepje plaats.
In mijn planning zit Bangkok, Chang Mai en Koh Samui.
Ik heb nog niets echt vast liggen.
Mijn interesses : Jungle,olifanten weeshuis , tempel bezoeken , snorkelen, zeilen , Half Moon party , marktjes “afstruinen”,uit eten gaan, evt de River Kwai. Kortom genieten van Thailand!
Mocht je in dezelfde periode gaan en er zitten dingen bij die jou ook aanspreken kunnen we misschien gedeeltelijk samen gaan!
Ik hoor graag van je
Ik: Wendy 37 enthousiast jong van geest, aktief, ondernemend.

hi wendy ik vertrek 18 juli tot 18 augustus naar thailand. Vriend van mij heeft voet gebroken en reis geannuleerd.
Reisplannen liggen nog niet echt vast. Wil zeker graag gaan duiken, evt. kookcursus volgen en misschien op een of andere scooter een rondtrip maken. Mijn kop eens laten zien in cambodja of laos kan zeker ook aangezien het daar wel knap schijnt te zijn.
Het is natuurlijk altijd leuker met twee dan alleen te reizen. Al is het maar voor een paar dagen…
Just let me know

Hoi!
Dat is ook balen!
Is toch even een switch.
Heb jij niet getwijfeld om ook te annuleren of reis jij vaker alleen?
Ik ben het met je eens dat samen reizen gezelliger is dan alleen!:vak02:
Mits het klikt dan.
Ik zie dat jij vrijdag vertrekt? Ik ben redelijk nieuw op het forum en weet nog niet precies hoe het werkt hier…
Op zich wel fijn om iets meer over je te weten dan warmenbol :wink:

Warmenbol is mijn achternaam, willem de voornaam.
Ben het absoluut niet gewoon van alleen te reizen en eerlijk gezegd zie ik er zelfs een beetje tegen op. Vandaar dat ik alvast activiteiten wilde plannen en als ik zo nu en dan eens met iemand of met een groepje kan meereizen dan is dat super. Ben van Antwerpen,werk als zelfstandige projectmanager in de bouw en heb een doorgedreven hobby om te koken en ga dus ook op trouwfeesten en kleinere party’s koken. Heb een vriendin sinds twee jaar. Loopt met ups en downs maar in elk geval kan zijn niet mee. Werk, werk en nog eens werk. Maar goed ik wilde het niet aan mijn hart laten komen. Heb net een studie van twee jaar achter de rug en wilde nog eens een fatsoenlijke reis maken en omdat ik nog niet in Azië geweest was wilde ik dat deze keer wel eens doen en Thailand leek mij een goede uitvalsbasis…

Vertel jij eens vanwaar jij komt?

btw ik vertrek 18 juli. Dat is volgende week maandag.

Hey Willem!
Ik kom uit Eindhoven ben net als jij ook niet gewend om alleen te reizen…Ik zie er dan ook wel tegenop.
Ik heb vandaag nog de keuze om te annuleren.
Ik wil heel graag gaan :slight_smile: Maar vind het ook heel spannend…
Fijn om nu even met jou in contact te komen. Ik heb iets met mijn vertrek datum?Ik vertrek de 17e ipv de de 19e en begin nu ook al de dagen door elkaar te halen? :slight_smile:
Ik werk in het speciaal onderwijs als onderwijsassistent en heb onlangs mijn Master NLP diploma gehaald.
Wat mijn vakantie beterft: ik zat eraan te denken om via Riksja de eerste 3 dagen te plannen om op die manier niet gelijk in het diepe terrecht te komen.Wat mijn interesse zijn heb je kunnen lezen in mijn oproepje! Is het een idee om even te bellen?

ok dat lijkt me wel iets.
Je kan mij bereiken op 0032 496 92 37 64

tot hoors.

willem