Reismaatje gezocht naar India, Nepal en Tibet januari-maart 2009

Hallo!

Ik ben er een beetje vroeg bij, maar hoe eerder hoe beter lijkt mij! Ik ben toe aan een studiebreak en daarom ga ik van januari tot maart 2009 op reis te gaan naar India, Nepal en Tibet. Het lijkt me leuker om vantevoren al een reismaatje (m/v) te vinden dan om daar terplekke op zoek te gaan dus vandaar deze oproep. Heb jij ook reisplannen in die richting of heb ik je op een idee gebracht? Laat het me dan weten! Ik ben 24 jaar en woon en studeer in Nijmegen. Weet je wat je wil en ben je zelfstandig? Laat het dan weten en wie weet gaan wij een samen een deel van Azie onveilig maken!

Groetjes, Yonina

hey, ik was ook al van plan om een oproep te plaatsen. ik wil dit jaat september naar india, nepal en tibet gaan of in januarie 2008. moet even kijken hoe het allemaal loopt en of ik in september er al klaar voor ben of pas in januarie.
liefs anna.

Hoi Anna,

Leuk dat je gereageerd hebt op mijn oproep. Misschien is het handig om me tegen de tijd dat je eruit bent wanneer je wilt gaan het mij te laten weten. Dan kunnen we e-mailadressen uitwisselen en eventueel dmv een ontmoeting uit te zoeken of het klikt of niet!

Groetjes Yonina

Heejheej,

Ook ik ga een jaartje stoppen met mn studie volgend jaar en ben van plan om net als jou pas in januari te gaan reizen, want ja,wil eerst nog even wat gaan werken…:teeth: Ik ben zelf nog wat rond aan het kijken, maar zit ook erg aan Nepal, Tibet te denken. Het lijkt me geweldig! om hier iig heen te gaan. Ik zit eraan te denken eerst die richting op te gaan, en mssn daarna nog een tijdje door Australie te trekken. In totaal wil ik ongeveer 6 maanden op reis gaan. Ben ook van plan een tijdje vrijwilligerswerk te doen.
Kben 20 jaar en studeer toevallig ook in Nijmegen. Ben ook beetje aant kijken of ik mensen kan vinden met dezelfde soort plannen om eventueel mee te reizen wantja, is natuurlijk net zo gezllig. Als je wilt kun je me igg mailen. Is zowiezo altijd leuk om ideeen uit te wisselen:)

Groetjes Wencke

hoi
ik heb net een ticket geocht voor 2 jan t/m 16 maart
om naar india te gaan ik zit allen nog te twijfellen of ik wel naar nepal wil

lijkt me leuk te horen wat jou plannen nu zijn mischien dat we in india kunnen meeten
x anne

Hee!
Ik ga stage lopen in Delhi t/m ongeveer 9 januari. Daarna zou ik graag gaan reizen t/m 30 januari. Wat zijn jouw plannen?
Groetjes

ik heb mijn plannen nu ongeveer zo :
aankomst in mumbai op 2 januari
daar een paar dagjes blijfen en een trein ticket te kopen naar new delhi daar zie ik een kennis van m’n ouders die me gaat meenemen naar de kamelen feesten dat zeker de moeite blijkt te zijn aangezien hij er elk jaar speciaal

dan ga ik een moter kopen en wil ik daarmee richting goa rijden
x anne

Hoi,

Ik wil ookkkk!!! Ik zou echter wel willen ontmoeten voor de reis, woon je toevallig in de buurt van Amsterdam.

Ik heb inprincipe alle tijd volgend jaar vanaf 1 jan. Ik wil graag India, Nepal, Tibet doen…uiteraard wil ik wel als onderdeel van mn reis leren over het bhoedisme en meditatie.
Natuurwandelingen, dorpbezoeken, avonturen beleven, feesten(mocht het er kunnen?), ik ben in voor alles en ik ben een erg makkelijk persoon, ik ga ook heel makkelijk mn eigen weg.

Maar het is inderdaad wel fijn om er samen heen te gaan en daar een herkenningspunt te hebben etc.

Amal

Hallo iedereen!
Ik zou ook graag naar tibet en nepal willen
zo rond begin februari tot half maart!
Ik heb nog niks gepland want ik had eerst een andere reis voor ogen maar mijn reisgenoot kan niet meer.
Dus ben ook naar andere opties aan het kijken en tibet en nepal trekt mij zowiezo erg!
Heeft er iemand intresse?? dan hoor ik het graag!
Je kan me eventueel mailen of toevoegen op msn:
dance_damour@hotmail.com

Groetjesss! Leonie

Hoii allemaal!
Deze plannen klinken me als muziek in de oren :wink:
Ik ga graag mee! Het liefst zou ik januari en februari gaan.
En leonie, ik heb je gemaild! :slight_smile:

Xx Sanne