Reismaatje gezocht midden juli/augustus - Peru, Nicaragua of een ander fantastisch land

Hey hey,

Ik ben opzoek naar een gezellig reismaatje die met mij 4 a 5 weken wilt gaan reizen in juli/augustus. Ik heb nog niet echt een concreet plan alleen dag ik graag op reis wil.

Zelf ben ik twee jaar geleden een maand naar Thailand geweest om te gaan backpacken dit vond ik echt geweldig. Dus ik wil deze zomer weer.

Iemand die hetzelfde plan heeft? En een gezellig reismaatje zoekt. Dan hoor ik graag van je

Groetjes maartje

Hallo,

Ik wil graag in juli/augustus 4/5 weken naar Thailand.

Groetjes Nadia

Hey Maartje,

Ik zoek nog iemand om mee te reizen in de maand augustus. Ik ga in juli naar Midden-Amerika (weet nog niet precies waar, maar ga dat komende week boeken) en zoek nog iemand om verder te reizen in die regio - kan ook Zuid-Amerika zijn. Nog niet zo concreet, maar als het je wat lijkt, dan hoor ik het graag! Ik ben trouwens 20 jaar.

Groetjes, Lucia

Hey Maartje,

Ik ben momenteel op stage in Suriname. Ik wil van de periode 1 augustus tot ±20 augustus gaan reizen in Zuid-Amerika. Ik heb me ook nog niet verdiept in de landen, maar brazilie leek me heel tof!

Hoi
Ik wil ook begin augustus gaan reizen en Brazilië staat zeker ook op mijn bucket list. Graag hoor ik van je of een van de andere mensen die gereageerd hebben

Groetjes Amy