Reismaatje gezocht juli/ augustus - Filipijnen, Bali of iets anders moois

Hey hey,

Ik ben opzoek naar een gezellig reismaatje die met mij 4 a 5 weken wilt gaan reizen in juli/augustus. Ik heb nog niet echt een concreet plan alleen dat ik graag op reis wil.

Zelf ben ik twee jaar geleden een maand naar Thailand geweest om te gaan backpacken dit vond ik echt geweldig. Dus ik wil deze zomer weer.

Iemand die hetzelfde plan heeft? En een gezellig reismaatje zoekt. Dan hoor ik graag van je

Groetjes maartje

Hoi Maartje,

Ben je nog steeds naar een reisgenoot op zoek of heb je die ondertussen al gevonden?

Ik zou ook graag in juli/augustus weer een mooie reis maken. Misschien kunnen we samen een mooi plan maken.

Groetjes Karin

Sent from my Nexus 5X using Wereldwijzer mobile app

Hallo,

Ik ben Nadia en wil graag in juli/augustus 4/5 weken naar Thailand. Ik zie dat je al geweest bent maar misschien lijkt het je wat om nog een keer te gaan. Laat maar weten!

Groetjes Nadia

Hoi Nadia,
Ik heb ondertussen voor juli een reis naar Oeganda geboekt.
In augustus ga ik een Vespa tour doen in Italiƫ waarschijnlijk en Lowlands.
Dus nog een andere reis in die tijd gaat niet lukken, maar ik zou ook niet terug willen naar Thailand. Ik ben in totaal al ruim 3 maanden in Thailand geweest.
Er zijn nog zoveel landen in de wereld waar ik nog heen zou willen, dan kies ik liever voor een ander land.

Veel succes met een reisgenoot zoeken.
Groetjes Karin

Sent from my Nexus 5X using Wereldwijzer mobile app