Ik kom net terug uit thailand en heb gelijk besloten dat ik verder wil reizen maar nu ipv 1 maand 5+ maanden. Ik vertrek volgende maand met een vriendinnetje naar thailand, vietnam, cambodja en als laatste indonesie. Vervolgens zal mijn reismaatje weer naar nederland gaan en dus lijkt het me leuk om vanaf augustus/september met iemand anders samen te reizen. Ik sta redelijk open voor nieuwe ideeen. Momenteel staan de filipijnen, myamar en india op mijn verlanglijstje. Dit kan echter nog veranderen!
Ik hou zelf heel erg van zon, zee, strand en op zn tijd een lekkere cocktail of een leuk feestje. Ik vind het heerlijk om cultuur te snuiven en activiteiten te ondernemen want stilzitten vind ik moeilijk al kan je mij niet snel overhalen voor een museum of iets dergelijks. Ik zoek iemand tussen de 21-29 met soortgelijke plannen die vanaf aug/sep een reismaatje zoekt. Ben jij deze persoon? Neem dan even contact met me op!
Hee, ik ben van plan om in augustus naar india te reizen… zoek je nog steeds iemand?
Hee! Ik wil graag nr Indonesië of filipijnen in oktober, voor 3 weken en zoek nog een reismaatje! Ik hoor graag van je als je nog op zoek bent! X Mandy