Reisgenootje gezocht Azië juli of aug 2016

Hallo,

Ik ben op zoek naar een gezellige, humoristische, flexibele en initiatiefrijke reisgenoot die in de maand juli/aug 2016 met mij wil gaan backpacken!
Samen Indonesië of Thailand ontdekken lijkt me een erg gave en spannende uitdaging.

Wie ben ik:
27 jaar, woon in Noord-brabant, werkzaam in de gezondheidszorg, daarnaast draag ik graag zorg voor mijn hond!
In mijn vrije tijd houd ik op zijn tijd van een avondje stappen of een festival met een lekker drankje en dansje. Weekendjes weg, concerten. Daarnaast vind ik sporten ook erg belangrijk en is dit mijn ultieme ontspanning.

Interesse? Ik hoor graag van je!
Ben flexibel en alles is bespreekbaar.

Groetjes, Marlieke

Hallo Marlieke,

Ik heb je een privé bericht gestuurd;)

Groetjes,
Nienke

Hallo Marlieke,

Ik ben afgelopen zomervakantie met m’n zus naar Thailand geweest en ik vond het prachtig!
Vandaar dat ik dit jaar heel graag weer terug naar Thailand (en mogelijk nog een ander land) zou willen gaan.
Heb je al een idee over hoe lang en wanneer je zou willen gaan?

Groetjes Mirte

Hoi Mirte,

Bedankt voor je reactie.
Ik dacht aan medio Juli of begin augustus en minimaal 4 weken.
Backpacken met zn 2en en veel dingen gaan bekijken, maar ook op zijn tijd strand/zon en goede cocktail is mijn insteek!
Wat zijn jouw ideeën of gedachten?

Gr, Marlieke

Bedankt voor je reactie.
Eigenlijk wel hetzelfde. Wil inderdaad ook weer veel zien en doen, maar af en toe een stranddagje (waar uiteraard cocktails bij horen) vind ik ook heerlijk.
Heb je verder nog contact met andere mensen gehad met hetzelfde plan?
Hoor graag weer van je.

Gr. Mirte