Volgend jaar wil ik heel graag voor een periode van een week of 9 naar down under. Geen high of low budget, maar ergens ertussenin. Eerst kennismaken en zien of er een klik is en dezelfde belangstelling. Ik: sportieve vrouw van 61 houd dus van reizen, wandelen, natuur boven cultuur. Cultureel gezien heb ik wel iets met oorspronkelijkheid van zowel Australië als Nieuw-Zeeland. Tijd, zin én middelen? Dan hoor ik graag van je!
Hoi Netty! Zoek je een man of vrouw of maakt je dat niet uit? En maakt leeftijd je wat uit?
Dit jaar ben ik voor de tweede maal in NZ geweest en daarna Australië om te duiken.
Mijn plan is om een 4 weeldrive te kopen en heel Australië rond te reizen.
Groet Kasper
Ha Kasper, dat klinkt fantastisch! Heb je al concrete plannen? Wanneer, hoelang, waar te starten, te zien, doen, e.d.? Ik ben i.i.g. geen duiker. Met wat voor iemand zou je samen willen reizen? En hoe jong ben je? Grtj Netty
Hey Sanne, man of vrouw maakt mij in principe niet uit. Qua leeftijd eigenlijk ook niet. Belangrijk is klik, dat de reisplannen uiteindelijk overeenkomen, en iemand die net als ik, over voldoende financiën beschikt.
Hoe jong ben je? ![]()
Hoi Netty,
Mijn plannen staan nog open maar ik denk als je een goede indruk van Australië wil krijgen toch meer tijd moet uittrekken. Het is een continent en de afstanden zijn zomaar een paar duizend km.
Ik heb een titel van een boek gekregen over reizen in Australië en ga hem bestellen als ik weer binnenkort in Nederland ben.
Bel me via WhatsApp
Kasper Horsthuis 68 jaar.
Telefoon: +31648178633
Blog: https://rugzakjes.blogspot.com/
Emailadres: kashorsthuis@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/k.horsthuis
Ha Kasper, ik noteer jouw gegevens en zou écht heel graag met je mee willen op ontdekking. Ik heb een hond en die wil ik niet langer dan genoemde tijd in een pension achterlaten. Hopelijk ben je, zodra mijn hond uit de tijd is, nog net zo avontuurlijk als altijd. Ik heb slechts een paar verhalen op je blog gelezen, en ik zit er meteen in, zie het allemaal voor me. Je schrijft heel boeiend!
Ik stuur je zo ff een berichtje zodat je mijn gegevens ook hebt; dan weet je dat ik het ben zodra mijn tijd komt om de wereld in te trekken.
bedankt voor je reactie en graag tot ooit! Netty
NB: 06-13234963, welkom2@live.nl, geen Facebook of Signal