Reismaatje gezocht Australie nov. 2014 eventueel werken in Outback of een Ranch.

Hallo,

Mijn naam is Elsje, 25 jaar en woonachtig in het Noorden des lands :slight_smile:
Ik ben opzoek naar een maatje( vrouw) om te reizen van november 2014 tm (ongeveer) januari 2015.
Daarna ga ik mijn vriend bezoeken die aan het werk is in het zuiden van Australië. ( New South Wales) Als je wilt ben je natuurlijk van harte welkom om dan mee te gaan.

Liefst heb ik de zelfde leeftijd als mij en een beetje de zelfde interesses.
Ik zie graag wat van de wereld, hou van een luierdagje maar geen dagen achter elkaar. Ben redelijk creatief en basic leven vind ik niet erg.

Zelf ben ik een liefhebber van paarden en paardrijden. Heb zelf ook een eigen paard.
Zou het ook erg leuk vinden om te gaan werken op een boerderij of ranch en daar mijn hobby uit te oefenen. Hoef er niet rijk van te worden :slight_smile: Het gaat om de ervaring.

Spreek ik(en mijn verhaal) je een beetje aan?
Neem dan contact op en wie weet worden we reismaatjes die een geweldige ervaring delen!:dag:

Hoi Elsje,

ik zag je bericht dus heb me hier even aangemeld.
heb je inmiddels al iemand gevonden of ben je nog op zoek?
ik zou graag in contact met je komen.

groetjes Paula (27 uit Brabant)

Hoi Paula. Bedankt voor je bericht! Ik ben nog opzoek :). Heb je ook plannen om naar Australie te gaan? En voor hoelang?

Hoi Elsje,

heb je mijn privé berichtje gezien?
daarin heb ik mijn mail adres gezet.

ik hoor je hopelijk snel.

groetjes Paula

Hoi Paula. Ik heb nog niks ontvangen :(. Je mag mij wel een mailtje sturen : Elsje88_@hotmail.com. Groetjes Elsje

ik heb je gemaild :slight_smile: