reismaatje australië september 2008

Heyhey!

Ik ben Chanou en ik ben 19 jaar (20 tegen de tijd dat ik wil vertrekken). Ik ben bijna afgestudeerd aan de opleiding SPW en ik zou graag naar australie willen voor ongeveer een jaar.
Ik wil hier gaan backpacken, veel dingen bezichtigen maar ook werken om de kosten toch allemaal in de hand te houden. Verder wil ik zo veel mogelijk van het landje zien.

Omdat het natuurlijk veel gezelliger is met zijn 2tjes (je heb natuurlijk dan ook wat steun aan elkaar), zou ik het leuk vinden om met iemand van mijn eigen leeftijd deze reis te maken.
Ik ben er over aan het denken om via een stichting een start te maken, met travel active. binnenkort ga ik naar de informatiedag daarvan. Je hoort dan ook ervaringen van mensen die daar zijn geweest en tips zijn natuurlijk altijd welkom.

Heb je ook deze plannen en ben je ook op zoek naar een gezellig reismaatje, dan kun je me altijd mailen: [EMAIL=“chanouke_4ever@hotmail.com”]chanouke_4ever@hotmail.com!

Groetjes!

hey

weet ik nog niet of ik via een stichting ga. Ik ben me dat nog allemaal aan het uitzoeken.
Ga jij wel dan via een stichting? denk dat dat wel het beste is.
hier heb je mijn e-mail adres dat praat wat gemakkelijker via msn. als je dat heb?
[EMAIL=“thijs_maessen7@hotmail.com”]thijs_maessen7@hotmail.com

Ben je nog in nederland?

uh ja want ik zoek iemand voor september, en het is nog maar net juni:teeth:

Hey chanouke,

Ik ga ook naar australie maar dan ongeveer januari. ik zal dan denk ik je reismaatje niet worden. Kan je wel vertellen dat ik vorig jaar met travel active een jaar naar nieuw zeeland ben geweest. Het beviel me wel alleen ik kan je vertellen, datgene wat travelactive voor je regelt kan jij zelf zeker ook! je kan naar australie voor 1000 euro (retour) als je zelf een ticket boekt. Dan bespaar je bijna 1000 euro op de totale kosten. En die kan je hard gebruiken op je reis!
Niet dat het me slecht is bevallen alleen ik heb ervaren dat alles wat geregeld is, ik zelf ook heel makkelijk had kunnen doen was dus eigenlijk overbodige luxe.

Als je nog een vraag hebt of iets mag je ook altijd een mailtje sturen:

jaimy_louwaars@hotmail.com

groet!

1000 euro?! Op welke kosten bespaar je dat allemaal? Je kan ook losse tickets bestellen, bv via tunafish(heb ik ergens op internet gelezen, schijnt niet duur en wel goed te zijn). en met 500 euro bij betalen bij travel active, krijg je als nog de service van hun.

met bijna 1000 bedoel ik dus een kleine 1000 euro. want een programma van travel active kost 1895 euro. als je dit zelf regelt ben je ong 1000 kwijt. dus oke beter gezegd ong 900 dat je kan besparen. Het is natuurlijk maar wat je wenst. Ik heb travel active gekozen en het is me prima bevallen hoor daar niet van, goede service. alleen bij het reizen draait het naturlijk veelal om geld dat je nodig hebt om dingen te kunnen doen,en dat heb je tijdens het reizen immers nooit genoeg.