Reismaat midden a zuid Amerika, eventueel andere bestemming kan ook in overleg.

Hallo

Ik reis elk jaar met een vriend voor een 3tal weken naar een leuke avontuurlijke bestemming, wegens omstandigheden zoek ik een nieuwe reisgenoot.

Hoe reis ik:

• ik koop een ticket en plan samen met een reisgenoot globaal wat we gaan doen en welke route we nemen. Hier kan altijd weer van af geweken worden

• ik reis niet met een backpack, ik heb een trektas. Dus als ik aankom in een bestemming dan stash ik mijn tas in een hostel/hotel,… om daarna alles te verkennen. Dus ik zit wat tussen de backpackers en luxe kofferreizigers.

• ik hou van een combinatie van natuur (korte trekkings) en ook steden en eens een biertje pakken, dansje, ik ben sociaal, mingle snel, dus altijd weer lachen. Mij trekken meer de minder ontwikkelde landen die wat minder toeristisch zijn.

• ik kan me behelpen in diverse talen

Het idee voor 2013 tussen febr en juni was om eerst naar panama en dan 2dagen daar en dan door richting costa rica voor 21 dagen en van daaruit terugvliegen. Tussenin dan de eilanden bezoeken en wat steden.

Maar ik ben flexibel in wat ik ga doen, dus heb je een andere bestemming in gedachten dan laat gewoon weten, ik wil gewoon eens weg naar een nieuw avontuur. Dus zoekt er iemand nog een leuke spontane reismaat om ieder jaar eens er op uit te trekken dan doe maar een voorstel. We beginnen met 2013.

De filipijnen staan ook nog op de planning, mogelijk over dubai als stop over.

rensjdv@gmail.com mail mij