Reislustige juf

Hallo allemaal,

Ik ben Priscilla (25 jaar) en werk 5 dagen in de week als kleuterjuf.
In de vakanties trek ik er graag op uit.
Vroeger was mijn favoriete bestemming Zwitserland, maar inmiddels heb ik aardig de smaak te pakken met Indonesië!
A.s. zaterdag vertrek ik voor de 7e keer. Vooral Bali, de Gili’s en Lombok hebben mijn hart weten te veroveren. En dan te bedenken dat er nog zoveel meer te ontdekken valt!

Ik organiseer graag zelf mijn reizen en mijn motto is dan ook: met google kom je een heel eind!

De afgelopen tijd heb ik zo nu en dan wat berichten gelezen die te maken hebben met Indonesië, omdat ik zo graag nog wat nieuwe (niet zo toeristische ) plekken wil zien aankomende maand. Op deze site ben ik uiteraard terecht gekomen via google…hoe kan het ook anders!

Mijn verlanglijstje is steeds langer aan het worden trouwens. Hoe meer ik reis des te meer vakantiedagen ik wil om al mijn verdiende centen weer uit te geven aan een volgende reis. De wereld heeft zoveel mooie plekjes die ik nog wil zien!
Deze reizen wil ik zeker nog in dit leven gaan maken.

• IJsland (ik heb iets met vulkanen…)
  • Nieuw Zeeland (op zoek naar Frodo)
  • Zuid Afrika (zonder WK graag)
  • Peru en omstreken (Maya’s, Inca’s…allemaal interessant!)
  • nog een keer terug naar Australië en dan nog veeeeel meer zien en doen
  • Nationaal parken bezoeken in Amerika en Canada
  • de Noordpool
    Daarnaast zijn er nog veel meer landen/plekken op aarde die ik zou willen zien…maar dit is de top 7…daar ga ik voor!

Groetjes,
Priscilla :zon02:

Hallo Priscilla, welkom op wereldwijzer!

Geniet van je vakantie in Indonesië en al je andere reizen die je in het verschiet hebt. je hebt er in ieder geval nog veel voor de boeg.

Groetjes, Leontien