Reisinfo Bangkok

Beste lezers,

Voor iemand anders ben ik een reis aan het samenstellen, althans, dat probeer ik! De mensen willen namelijk een reis gaan maken die begint in bkk voor ongeveer een week en dan willen ze door naar Phuket, daar willen ze in een vrij luxe hotel blijven met ook voorzieningen voor een kindje zoals een speeltuintje o.i.d.

Maar goed ze willen dus in bkk graag dagexcursies maken naar de “tijgertempel” ze willen olifant rijden en naar het Khao Yai n.p. Weet iemand of die een mogelijkheid is om dit in een dag excursie te doen of moet dat echt voor meerdere dagen? En daarnaast zou ik ook graag willen weten of iemand ook een idee heeft of er ergens in bkk eventueel een groot appartement o.i.d. te reserveren is waar ze dan met z’n allen in kunnen want ze zijn met 5 personen en 1 baby. Ik hoop dat iemand informatie heeft! Bedankt!

Khao Yai: meerdere dagen en niet als dagexcursie vanuit Bangkok doen. Dat heeft weinig zin mijn inziens.

Tijgertempel zou ik niet doen. De tijgers zijn gedrogeerd en waarom zou je hier dus naar toe gaan? Daarnaast blijven het wilde dieren dus er kan altijd iets gebeuren.

Familiekamers hebben ze bijvoorbeeld in het Prince Palace Hotel in Bangkok.

Luxe hotel op Phuket met voorzieningen voor kinderen ? Misschien het Katathani Resort ? Goed luxe resort aan het prettige Kata Beach…