Reisgroepje (jongvolwassenen) gezocht september-december

Hey allemaal!

Ik ben Nick, 25 jaar oud en zit in de laatste maanden van m’n studie HBO Bouwkunde. Voor ik straks fulltime aan het werk ga, wil ik nog heel graag een toffe reis maken en meer van de wereld ontdekken. Daarom ben ik van plan om tussen september en december 2025 nog een mooie reis te maken!

Helaas hebben vrienden en familie dan geen tijd, dus daarom deze oproep. In oktober 2023 ben ik met m’n broertje 3 weken naar Bali geweest, en in februari 2024 naar Florida – en dat beviel echt supergoed. Ook heb ik de afgelopen jaren verschillende roadtrips gedaan door Oost-Europa en de Balkan, wat echt te gek was. Deze zomer staat Noord-Spanje op de planning!

Ik ben iemand die ondernemend is, graag nieuwe mensen leert kennen en het superinteressant vindt om de tradities en gebruiken van andere landen mee te maken. Het lijkt me dan ook heel leuk om met een klein groepje een rondreis te maken. Zelf iets plannen lijkt me leuker dan een standaard groepsreis – gewoon lekker flexibel, avontuurlijk en gezellig.

Bestemmingen waar ik nu aan denk zijn West-Amerika, Midden-Amerika of Azië, maar ik sta ook zeker open voor andere ideeën. Dus ben jij rond m’n leeftijd en lijkt het je tof om samen iets te plannen? Laat het me dan even weten!

Groet, Nick

1 like

Hoi Nick! Heb je nog voorkeur voor man/vrouw of leeftijdsrange? En heb je al aanmeldingen?

Hoi @SanneSan ik zou het leuk vinden in de leeftijdscategorie rond mijn leeftijd. Ik heb wel een aantal geïnteresseerden maar nog niet concreet. Je kunt mij ook berichten op facebook of mij een dm sturen op instagram: nickbakker

Heb je zelf interesse?

Ik ben bang dat ik (ruim) boven je bovengrens zit! :zany_face: Heb je al reisgenoten gevonden?