Reisgezel(M/V) Indonesie Sept/Oktober 2010

Ga van 9sept. tot 23 oktober 2010 naar Bali(vlucht reeds geboekt met KLM 809euro)ga het binnenland van BALI verkennen met de motorbike daarna
met Lion Air naar Makassar dan de Bantimurung Waterfalls bezichtigen
daarna met kijang naar Pantai Bira met vissersboot naar Pulau Selayar om te snorkelen in de open sea met roggen en rifhaaien onder mij.
Ben je sportief open minded lig je graag in de zon maak je graag lange wandelingen eten in lokale warungs verblijven in basic homestays hou je niet van bars en lawaaierige discos en overvolle stranden
ga dan mee zie het echte prachtige Indonesie en kom bruinverbrand met prachtige ervaringen terug van de mooiste archipel te Wereld…

Selamat,
Waarschinlijk ben ik een deel van die periode ook op Bali. Mijn zus woont er en ik bezoek haar zo af en toe. Van daar uit wil ik ook trips ondernemen> Mogelijk Sulawesi. Wie weet kunnen we (een deel) samen wat ondernemen.
Met groet,
Ilke (57)

Salamat pagi.

Terima kasih om te antwoorden op miijn advertentie.
Als je wil kunnen we samen in KUTA(daar zijn de prijzen het laagst)of vanuit de plaats waar je zus woont(dan kunnen we een deel van onze bagage bij haar achterlaten) een motor huren en dan het eiland verkennen.
Waar woont je zus in Bali?
Neem graag ferries(heb in de Filipijnen bijna wekelijks boten genomen dat was genieten niks kajuit of kamer gewoon slapen op het dek) maar ik weet dat er maar 2boten per maand vanuit Benoa(BALI)naar Makassar varen dus misschien beter vliegen met Lion Air
en dan de omgeving Bantimurung waterfalls en dan de stranden van Pantai Bira en Pulau Selayar bezoeken en als je genoeg tijd hebt vanuit Pantai Bira de boot naar Taka Bonerate de derde grootste Atol van de Wereld
bezoeken maar alle suggesties en voorstellen zijn welkom ik ‘dring’ niks op…

Ik ben 46(niet rokend)sportief hou van de Zon natuur heb vele malen Afrika Azie bezocht met de rugzak zo goedkoop mogelijk eten logeren bij de plaatselijke bevolking zo leer je een land best kennen woon in Deurne dicht bij Antwerpen.

Hallo,
Klinkt erg goed. De sneeuw smelt onder mijn voeten als ik er aan denk.
Feitelijk kan ik nog niets met je afspreken. Eerst moet ik mijn verlof regelen en dan heb ik ook nog met mijn zus te make die misschien ook voorstellen doet.
Ik zou het wel fijn vinden als je contact met me opneemt tegen de tijd dat je gaat en dat ik jou op de hoogte houd van hoe het met mijn plannen vordert.
Groetjes,
Willy

Terima kasih voor je duidelijk antwoord.
Geef me dan je e-mail dan stuur ik wat fotos door van laatste reis naar de Filipijnen kun je ook wat fotos doorscannen als je wil. [EMAIL=“pepermans@hotmail.com”]pepermans@hotmail.com
Hou me op de hoogte van je reisplannen en hopelijk is de winter en sneeuw snel voorbij want ik snak naar de ZON op mijn huid…