Reisgenoten voor de VS of Australie

Hoi allemaal,

Ik ben een 20 jaar jong meid die heel graag een periode van 3 tot 6 maanden wilt doorbrengen in de VS of Australie en niet alleen zon zee en strand maar echt het leven daar wilt proefen door onder andere Roadtrips door de VS. Maar helaas deelt niemand van mijn directe vriendenkring de interesse voor deze ervaring. Vandaar dat ik eens dacht op deze manier proberen, het lijkt me persoonlijk helemaal te gek om met een groepje van 4 á 5 mensen tussen de 20 en 30 jaar man of vrouw maakt niet uit, op deze manier een periode lekker te reizen door de verschillende plekken dat de VS biedt, op deze manier heb je veel diverse persoonlijkheden en karakters in een groep dus dat verveelt niet zo snel en scheelt ook weer eens in de kosten.
Ik heb geen planning gemaakt voor de tijdstip want daar moet je natuurlijk overeenkomen met z’n allen mochten mensen geintereseerd zijn. Dan zat ik persoonlijk te denken aan periode tussen nu en 2 jaar voor mensen die eerst financieën of studie op een rijtje willen zetten dus wat dat betreft geen haast.

Mochten mensen interesse of suggesties hebben kunnen ze me een persoonlijk berichtje sturen.