Reisgenoten voor Birma/Cuba/Ecuador nov dec 2007

Hallo!!

Ik ben vr, 26jr en wil graag nog een stukje van de wereld verkennen! Er zijn een aantal landen die ik de eerstkomende jaren wil aandoen: Birma (een stukje écht Azië, meest authentieke land van Azië) of Ecuador (een land waarin je zowat alles vindt wat Zuid-Amerika te bieden heeft) of Cuba (als kennismaking met een écht communistisch land). Ik reis graag met de rugzak, low budget, cultuur verkennen, genieten van de natuur, mag best wel actief zijn (maar niets professioneels), en lieft nog wat in contact komen met de plaatselijke bevolking. Met m’n werk is de reisperiode dit jaar beperkt tot nov & dec 2007. Heb je ook zin om één van de deze landen te verkennen, met de rugzak, niet georganiseerd met een klein groepje (bv 4pers), laat me dan iets weten en dan kunnen we de koppen eens samen steken!!!

http://www.reisforum.info/images/smilies/icon_lol.gif

Btw, ik ga op 4 maart naar de reisbeurs in Brugge, als je zin hebt om me te vergezellen, let me know!

Je kan me contacteren via [EMAIL=“anamarylis@hotmail.com”]anamarylis@hotmail.com

Groetjes,
Wendy

Hoi Wendy,

Ik ben veertig jaar, maar mensen ervaren me altijd veel jonger, omdat ik en klein ben, en een mentaliteit heb die meer bij een net dertiger past.
Kortom jong in denken en doen, en dat wil ik graag zo houden !

Ik heb drie jaar in Cuba gewoond, en ken de weg/cultuur daar erg goed.
Spreek ook Spaans/Cubaans. Ik weet niet zeker of ik in jouw periode ook die kant op ga, maar dat zou heel goed kunnen.

Cuba heeft mij erg gegrepen, en nog steeds in haar greep.
Of je vindt het niets, of je droomt van niets anders…

Als je alvast tips wilt, kun je gewoon vragen. Ook kun je kijken op de Cuba
page naar stukjes die ik overigens net geschreven heb. Anyway, wellicht
kan ik je wat verder helpen, wellicht zie ik je rond die tijd in Cuba.

groetjes,
Erwin

Dag Erwin,

Dankjewel voor je reactie. Ik weet nog niet wat ik ga doen, ben nog steeds op zoek naar reisgezellen… Maar als het Cuba wordt, dan zou ik je graag terug contacteren!

Groetjes,
Wendy