Reisbuddy gezocht rondreis brazilie-peru-colombia-cuba en misschien mexico (september)

Hoi allemaal,

Ik ben yassin 25 jaar oud, ik kom 16 september aan in rio de janeiro en wil eerst 2 weken mooie plekken zien in brazilie en dan beslissen of ik langer in brazilie blijf of door vlieg naar andere landen.
Ik ben een rustige easy going guy die wel avontuurlijk is ingesteld.En altijd wel in is voor een feestje.
De eerste 2 weken zit ik wel in een hotel en een luxe appartement (even bijkomen van een drukke periode) , maar daarna wil ik wel gaan backpacken.

Mocht je geïnteresseerd zijn om mee te reizen of een keertje wat leuks te doen daar stuur me een berichtje, mocht je andere leuke plannen hebben in zuid amerika laat het me ook weten ik sta voor veel open.

Dag Yassin,

Wil supergraag naar Zuid-Amerika voor 4/5 weken.
Heb je plannen voor het jaar 2017?

Grtjs, Chaimae

Hoi Chaimae,
Ik ben al in zuid-amerika geweest heb de volgende landen bezocht : Colombia,mexico,Cuba (en Miami amerika), maar wil graag weer terug naar Colombia en dan verder andere landen bezoeken. Heb jij leuke ideen ?

Heel leuk! Ik ben nog nooit eerder naar Zuid-Amerika geweest. Wil super graag naar Peru, Ecuador of Chili in juli/begin augustus/september. Was Colombië zo goed dan?

Groeten, Chaimae

Jaa colombia is echt gruwelijk. Prachtige land en hele leuke eerlijke en vooral gastvrije mensen. Nice Peru en Ecuador lijkt me ook leuk, Chili is best duur. Wat denk je van Brazilie en Dominicaanse replubliek erbij ?
Kan je ook een beetje spaans, want dat was voor mij echt een groot probleem.

Gr Yassin