Reisgenoten Nw Zeeland/Australie gezocht

Hallo!

In oktober 2012 wil ik een paar maanden een reis gaan maken door Nieuw Zeeland en het liefst ook nog Australië. Het wordt mijn eerste lange reis alleen, ik ben 46 jaar, jong van geest :), avontuurlijk ingesteld, hou van lol maken met regelmaat en zou het liefst veel willen zien van deze mooie landen.

Natuur en watersporten als surfen, zeilen en duiken zijn mijn passies en volgens mij kan dit prima tijdens deze reis!

Samen reizen lijkt mij het gezelligst, dus als bovenstaand plan je wat lijkt, dan hoor ik het graag van je!

Groet!
Jolanda

Hey Jolanda,

Ik ben Bernice, 36 jaar en ik wil dit najaar (november) ook richting Australië.
Ik heb nog geen concrete plannen, maar het idee is om een week of 5 door Australië te reizen langs de oostkust. Het lijkt mij heel leuk om onderweg surflessen te nemen en te gaan snorkelen enzo, dus dat komt wel aardig in de richting van wat jij leuk vindt, lijkt me zo. Verder maar gewoon kijken wat er op m’n pad komt.

Denk dat onze ideeën wel redelijk overeen komen?

Groet, Bernice

Hi allemaal,

Mijn naam is Paul, ben tennisleraar van beroep en heb 4 maanden lesgegeven in Sydney (jan-april '12).
Omdat het me zo goed bevallen is en ik eigenlijk alleen maar lesgegeven heb en te weinig heb gezien van beautiful OZ wil ik dezelfde tijd terug dus jan-febr-maart '13, om een roadtrip te gaan maken. De mooie plekken te gaan bezoeken en dan vooral langs de oostkust. Great Barrier rif etc. Gitaartje mee, stranden langs, campings langs, kortom 3 maanden chillen! Ik ben echter op zoek naar een reisgenootje (m/v) om een camper te huren.

Lijkt het je wat? Laat dan even een berichtje achter!

Groetjes, Paul

Ik zit een beetje in dubio…
Óf ik ga weer lesgeven in Sydney van oktober t/m december en dan van januari t/m maart roadtrip doen óf alleen een roadtrip van jan t/m eind maart en dan zou 4/5 kanarie vertrekken ideaal zijn!

http://www.aussierental.nl/chubby_campervan

Gave camper! :slight_smile: