1-1-2012 t/m 1-2-2013 Reisgenoten gezocht voor delen van de reis Australië/NW - Zeela

Ik heb van 1 november as tot en met 1 februari 2013 een sabbatical. Ik ben van plan om in die periode naar Australië en NW Zeeland te gaan. Ik zou het liefst per camper het avontuur tegemoet gaan en ik zoek voor delen van de reis, reisgenoeten. Wie ow wie is geïnteresseerd? Ik ben 42 jaar.

November, of januari, zoals in je titel? 13 maand of 3?

Hallo,

Ik ben pas in oktober 2012 in australie. Ik vlieg denk ik op sydney of melbourne, daarna wil ik langs de golden beach naar de brisbane reizen. Als je wil en uitkomt kunnen we kijken hoe het in elkaar past.

gr anouk

Hoi Pieps,

Ik en in november in Nieuw Zeeland. Ik reis rond met de auto van het noorden naar het zuidereiland. Het lijkt me leuk elkaar ‘ergens’ te ontmoeten?

Groetjes,

Indulge

Als jullie dan allemaal lekker met de voorbereidingen bezig zijn. Kijk dan vooral eens op http://www.jaappostma.net want daar staan 3 complete reisverslagen van Nieuw Zeeland op van mijn reizen in 2003 - 2008 - 2011.

Hi allemaal,

Mijn naam is Paul, ben tennisleraar van beroep en heb 4 maanden lesgegeven in Sydney (jan-april '12).
Omdat het me zo goed bevallen is en ik eigenlijk alleen maar lesgegeven heb en te weinig heb gezien van beautiful OZ wil ik dezelfde tijd terug dus jan-febr-maart '13, om een roadtrip te gaan maken. De mooie plekken te gaan bezoeken en dan vooral langs de oostkust. Great Barrier rif etc. Gitaartje mee, stranden langs, campings langs, kortom 3 maanden chillen! Ik ben echter op zoek naar een reisgenootje (m/v) om een camper te huren.

Lijkt het je wat? Laat dan even een berichtje achter!

Groetjes, Paul