reisgenoten juli

Hi allen,

De zomer komt er weer aan en nog geen plannen? Ik, avontuurlijk, 24 jaar en de maand juli vrij wil deze zomer toch zeker weer ergens naar toe. Maar waar naar toe en met wie? Ik zat te denken aan rondtrekken door oost of zuid Europa (hostels/camping en met ov of auto). Ben gemakkelijk in de omgang, goedlachs en overal voor in (zon, zee en strand maar een beetje cultuur en actie mag ook wel)

Laat wat van je horen als dit je aanspreekt.

Chantal

Leuk dat je reageert, we moeten zeker ideeen uitwisselen. Zelf heb ik nog weinig concrete plannen maar daar ik nog nooit in oost europa geweest ben spreekt dit me wel aan. Grappig trouwens dat ik ook zag dat je gereageerd had op de paardrijranch in Frankrijk, is mijn alternatief als ik niemand vind om mee te reizen.

[EMAIL=“chantal_quik@hotmail.com”]

Hoi allemaal,

Het is weer zo ver en mijn vakantieplannen staan nog helemaal open. Ik ben een sportieve en uiteraard ook avontuurlijke, goodlooking man (net 31) die het wel ziet zitten om met de auto door europa te reizen (wel eerder gedaan) en in hostels e.d. te verblijven en van alles te beleven met relaxed gezelschap. [EMAIL=“setlin@hotmail.com”]setlin@hotmail.com

Hai Allemaal,

Ik ben Esther, 22 jaar. Ik ben een studente Politicologie (algemeen bekend dat deze de leukste en gezelligste van allemaal zijn), en ik ben ook van plan een maandje te gaan reizen deze zomer. Ik twijfel alleen nog een beetje over oost europa en India. Ik wil sowieso lekker een beetje rondreizen, misschien kunnen er ook een paar ideeen met mij uitgewisseld worden? Mijn email/msn: [EMAIL=“esthervanderhoorn@hotmail.com”]esthervanderhoorn@hotmail.com

Tot snel, Groetjes, Esther