Reisgenoten Gezocht! :)

Een beetje op korte termijn misschien, but better late than never, denk ik dan maar… :smiley:

Ik ben op zoek naar mensen die rond juni/juli naar Australie� willen gaan voor een aantal weken (max 3 maanden shows you her ETA). Weet nog helemaal niet wat ik van plan ben als ik daar ben; Ben eigenlijk wel voor alles in - van backpacken tot hotel :rolleyes: Dus als iemand al plannen heeft maar toch nog iemand zoekt om mee te gaan –> I’m your (wo)man!

Ben eigenlijk ook niet op zoek naar een specifiek persoon (leeftijd etc. maakt niks uit - als je maar een beetje humor hebt); Iedereen die mee wil gaan of die Kleine Ikje mee willen hebben mailen maar even or better yet, they can add me to MSN.

maykefrenken@hotmail.com <<— Mocht er iemand geinteresseerd zijn :slight_smile:

Ben zelf 19, een meisje/vrouw/dame (take your pick) en woon in Limburg (Maar dat zie je d’r niet aan af :P)

Have a nice day,
May

ps. Ja, ik weet ook wel dat je zo’n reis misschien wat beter moet plannen; Had ik ook gedaan maar de persoon bij wie ik in Australie zou verblijven gaat zelf plots op vakantie naar de VS sigh Maar had mn ETA en ticket al klaarliggen… Dusss… :smiley:

HOiiii

Ik vertrek 23 juni naar austrlie. eerst ga ik twee weekjes naar bali en dan door darwin.

mijn reisgenoot heeft me laten zitten… dus als je wilt kan je met mij mee…

groetjes Eveline

hoe lang blijf je ik ga eind juni 28 /29 ofzo maar naar melbourne