Heey Avonturiers!
Ik ben Joost, een 22 jarige student en ga vanaf half september een half jaar in Beijing studeren.
Het plan is om in Juli en augustus rond te gaan trekken in Zuid-Oost Azië. Zelf zat ik te denken aan Thailand, Vietnam en Cambodja, maar ik sta natuurlijk open voor goede ideeën!
Om niet helemaal alleen van start te gaan ben ik op zoek naar een reismaatje. Heb jij zin om ook deze richting op te gaan, of heb je al concrete plannen? Stuur me dan even een berichtje!
Groeten Joost
Gave plannen heb je Joost. Studeren in beijing!
helaas ben ik pas vanaf oktober in thailand etc. Maar vanaf 6 augustus ben ik op indonesie en halverwege september in maleisie. Misschien dat je dat ook wel leuk vind?
Groetjes
Hey Joost,
Ik vlieg 27 juli naar Bangkok en ga dan 3 weken rondreizen door Thailand en vervolgens nog eens 6 weken in Indonesië. Ik weet nog niet precies wat ik in Thailand ga doen, maar een trekking in Chang Mai (noorden) en duiken op Ko Phangan of Ko Tao lijkt me in ieder geval erg gaaf.
Mocht je dezelfde periode ook in Thailand zijn, dan kunnen we misschien ergens een keer afspreken? Ik ben net afgestudeerd en reis voor het eerst alleen. Lijkt me gezellig om (een deel) samen met iemand te reizen. Als je geïnteresseerd bent, laat dan even een berichtje achter.
Groeten,
Gerard
Hee Joost,
leuk Beijing gaat!! Ik vertrek op 10 juli naar India, Delhi tot en met 26 augustus. Ik weet niet of India ook op je lijstje staat? Ik ben ook nog een student. In India wil ik vooral naar noord India gaan, ivm moesson. Ik ben van plan om deze week een beetje te kijken waar ik allemaal heen wil, is er eerder nog niet van gekomen. Het lijkt me leuk om met iemand te reizen of een deel. Ik hoor het wel.
Groetjes Karen