Reisgenoten gezocht: Z/M-Amerika of ZO-Azië

Hallo,

Wij zijn Sybilla en Carolien. Op dit moment zitten wij in ons examenjaar van het VWO. Omdat we beiden nog niet weten wat we hierna willen studeren, willen wij graag (een deel van) de wereld rond. Zelf denken wij aan Zuid- en Midden-Amerika of Zuidoost-Azië. :teeth:
De plannen zijn om begin oktober 2007 te vertrekken tot ongeveer mei/juni 2008. Hiervoor zoeken wij nog twee reisgenoten, m/v maakt niet uit. Op het moment van vertrek zijn wij beide 18 jaar. Het liefst reisgenoten tot en met 24 jaar.

Laat wat van je horen!

Sybilla en Carolien

leuk plan! wil er wel meer van horen…ik ben btw n jongen van 19, en ik studeer nog dus ik weet nog niet zeker of het dit jaar al kan…maar kben toch benieuwd naar wat jullie pcies willen…als je me wilt toevoegen, mn msn is: [EMAIL=“sheesje@hotmail.com”]sheesje@hotmail.com (ja ik weet t, n beetje kinderachtig emailadres, maar goed heb die ook al zon 10 jaar;) ) groetjes, sander

Ik plaats even mijn eigen zoektopic, komt erg veel overeen met die van jullie!

*Al heel lang ben ik van plan geweest na mijn Havo een paar maanden naar Indonesië te gaan. Nu had ik dus ook plannen met een vriend om oktober en november van dit jaar te gaan.
Uiteindelijk heeft hij er toch voor gekozen om aan een opleiding te beginnen in september. Zelfde verhaal met mn andere vrienden… opleiding, werk of te weinig geld om mee te gaan.

Dussss… nu hoopte ik hier miss een reisgenoot te kunnen vinden voor oktober&november naar Indonesië… ben zelf 19 en doe dus deze maand eindexamen havo (beter laat dan nooit)!
Ik zoek dus nu iemand (of miss meer iemanden) tussen de 18 en 22 om met me mee te gaan!

*Alleen wil ik dus niet langer dan 2maanden weg (hooguit 3) en heb daar ook niet genoeg geld voor… miss dat we toch samen ergens op kunnen komen?

Onwijs leuk! Mijn naam is Rosa en ben nu net 18 geworden en zit ook in mijn eindexamen jaar VWO. Mijn plan is ook om in oktober te vertekken tot ong. april/mei en wil graag naar Costa Rica/Panama vertrekken. Laat maar wat horen mijn e-mailadres is: [EMAIL=“roowzaah@hotmail.com”]roowzaah@hotmail.com