Hallo, ik ben op zoek naar enthousiaste reisgenoten (leeftijd 24-30 jaar) om deze zomer (juli/augustus) een 3 à 4-tal weken een stukje van de wereld te ontdekken ((Zuidoost-)Azië, Zuid-Amerika, Cuba of…). Cultuur, natuur en avontuur staan centraal. Indien interesse, moet je maar iets laten weten!
Ik ben een 26-jarige jongeman uit West-Vlaanderen, België. Ik sta in het onderwijs, vandaar dat ik me enkel in de zomer kan vrijmaken. Ik heb al wat reiservaring (Vietnam, Nicaragua, Oeganda, Borneo…). Ik reis low budget maar overdrijf daar ook niet in.
Hey Stijn!
Heb je intussen al iemand gevonden?
Ik ben ook van plan ergens eind - juli en augustus tot max 6 weken te reizen. Ofwel Nepal - India - Sri Lanka, of Z- Am: Peru, Equador, Colombia,…
Wat is jouw plan?
Ik ben een meisje van 26 uit de stille Kempen, heb wat reiservaring in Europa en Afrika…
Je kan me een pm bericht sturen voor verdere gegevens !
Beste Stijn en Christel,
Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren i.v.m. ‘spambots’ (al dan niet via informatie die door zoekmachinecrawlers worden opgeslagen). Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam