Ik zou graag in het laagseizoen van februari of maart nog een weekje gaan skiën. Liefst met een groepje leeftijdsgenoten zodat we de kosten kunnen drukken.
Mijn voorkeur gaat uit naar Tignes (Espace Killy) of een ander groot gebied (3 vallées, Silvretta, Portes du soleil,…)
Ik ben 20 jaar, studente en heb 15 weken ski-ervaring.
Volgende weken ben ik nog beschikbaar:
16/2 - 24/2
16/3 - 24/3
23/3 - 31/3
Ik zou graag dit jaar eindelijk eens op wintersport gaan!! Iedere dag sneeuw, snowboarden, zon, met als afsluiting kort apres-ski klinkt voltreffelijk! Helaas krijg ik in mijn omgeving niemand mee, maar ga t liefst met een groep.
Ik heb geen voorkeur van gebied, liefst redelijk lowbudget (voor zoverre mogelijk).
Mbt welke week, ben ik nog flexibel. Ik ben 23 jaar, uit eindhoven.
Het verblijf is in appartementen, met 4 of 5 personen, maar je kan ook gewoon een kamer op indeling vragen.
Dit komt op 429€ (inclusief skipas, excl busreis) maar het is zeker en vast het goedkoopste wat je kan vinden in Tignes (anders zit je al snel aan 1000€).
Moesten we in totaal 4 personen vinden, kunnen we zo’n appartementje huren voor een week.
Momenteel zijn we met z’n vijven:
Joni
Jan
Bertjan
Tomas
Charlotte
concreet:
Normaal gezien gaan we naar Tignes in de week van 16/3 tot 23/3.
We gaan opzoek naar een appartement, we nemen de bus en proberen het low budget te houden. 's Avonds zelf koken, uitgaan, spelletjes spelen,…
Graag zouden we nog enkele dames/meisjes vinden die mee willen gaan. Aangezien het toch altijd leuker is om een gemengde groep te hebben (en ik wil niet als enigste meisje meegaan).
Wie interesse heeft, mag me altijd toevoegen op Facebook. Daar hebben we een groep opgericht om alle details te bespreken.