Reisgenoten gezocht voor reis naar Madagaskar september 2011

Ik ben een bioloog van 60 jaar (werkzaam in het onderwijs), die in juli kan stoppen met werken.
In de periode september tot december 2011 wil ik gedurende 3 maanden door Madagaskar reizen. Ik ben heel erg geïnteresseerd in planten en dieren, maar ook in de mensen.
Ik zoek mensen, die voor een deel of het geheel willen meereizen. De reisgenoot moet in ieder geval een liefhebber zijn van planten, dieren, reizen en wandelen. Ik wil ook enige tijd in Zazamalala (een klein landgoed ten oosten van Morondava) doorbrengen bij een vriend, die een 4 wheel drive heeft en waarmee we een aantal moeilijk bereikbare reservaten kunnen bezoeken.
Ik was eerder 7 weken in Madagaskar in 2004, zie:

http://www.fotografiewebsite.nl/overz_madagaskar.html

Fotografie en filmen is een grote hobby van mij en ik zal zeker regelmatig bezig zijn met fotograferen en filmen van planten, dieren.

Ben je geinteresseerd en wil je meer weten. Dan wil ik graag je reractie ontvangen

Fred Triep (Amsterdam)

Dag Fred,

je boodschap heb ik pas nù, dus rijkelijk laat, ontdekt. Jouw reis en je reisgenoot(en) liggen waarschijnlijk al vast dus. Maar misschien is het toch nog wel interessant als ik even reageer.
Ik ben geen bioloog maar, laat ons zeggen, een groene jongen van jouw leeftijd. Wel nog steeds aan het werk als begeleider bij mensen met een mentale handicap. In september 2011 vertrek ik met een vriend voor vijf weken naar Madagaskar. Voor mij is dit de achtste keer, voor mijn vriend pas de eerste keer. Beknopt beschreven doen wij deze route: Tana - Fianar - Andringitra - Ranomafana - Manakara en verder zuidwaarts langs de kust tot Fort Dauphin. Dan verder langs de kust tot Toliara. Vliegtuig naar Morondava, en dan de streek ten noorden daarvan (Bekopaka, Kirindy). Ik las je vraag over Zazamalala. Misschien is dat ook voor ons interessant (en voor die organisatie zelf misschien ook). Maar e-mails naar info@madagaskar.com bereiken hen niet. Heb jij contact gekregen? Weet jij waar het precies ligt? Enz.
Ooit wil ik graag nog de toeristisch onontwikkelde streek ten westen van Mahajanga gaan verkennen: Lac Kinkony, Mahavavy-rivier,Tsingy de Namoroka, Soalala,…Staat die toevallig op jouw programma? Zou je mij daar dan verslag van willen brengen? (Ik ben zowiezo geïnteresseerd in jouw reiservaringen. Zet je ze weer op een website, en wil je mij daarover dan tippen aub?). Of heb ik je nu een idee gegeven en wil je dat later nog doen? Ook in dat geval: laat mij eens iets weten. Wie weet …? Nietwaar?
Groetjes,
Lebra