Ik ben een bioloog van 60 jaar (werkzaam in het onderwijs), die in juli kan stoppen met werken.
In de periode september tot december 2011 wil ik gedurende 3 maanden door Madagaskar reizen. Ik ben heel erg geïnteresseerd in planten en dieren, maar ook in de mensen.
Ik zoek mensen, die voor een deel of het geheel willen meereizen. De reisgenoot moet in ieder geval een liefhebber zijn van planten, dieren, reizen en wandelen. Ik wil ook enige tijd in Zazamalala (een klein landgoed ten oosten van Morondava) doorbrengen bij een vriend, die een 4 wheel drive heeft en waarmee we een aantal moeilijk bereikbare reservaten kunnen bezoeken.
Ik was eerder 7 weken in Madagaskar in 2004, zie:
Bedankt voor je berichtje. Er heeft nog niemand gereageerd, maar ik heb ook de tijd. Ik ga waarschijnlijk pas in mei de vluchten boeken.
Maar misschien ben ik wel te oud voor dit reizigersforum, hoewel ik mij zelf niet oud vind.
Ik heb waarschijnlijk ook een reisgenoot aan Simon Rietveld, die het landgoed genoemd op www.madagaskar.com beheert. Misschien moet je daar eens langsgaan, als je weer in Madagaskar bent.
Als je nog een tip voor een reisgenoot hebt, dan mag je mij die altijd melden.
je hebt me aan het lachten gemaakt, want ik ben bijna elke dag in Madagascar. Ik woon in Antananarivo, maar ik kom niet vaak in de buurt van Morondava. De laatste keer was in 2007.
Dankjewel voor het toevoegen van deze site. Dat brengt ook weer reisideeen voor mensen.
Zeker niet te oud, hoewel door je leeftijd wordt het in dit geval juist niets.
Ik ben nog volop actief in het onderwijs en kan dus buiten de vakantieperiodes niet weg.
Ik ben in 2006 met een groepsreis op Madagaskar geweest en dat heeft heel veel indruk op mij gemaakt.
Ik hoop dat je nog iemand vind, maar ik zou zeggen gewoon gaan en heel erg genieten!