Madagaskar

In sept. 2010 ben ik plan enkele weken te gaan reizen naar Madagaskar.
Zijn er toevallig meer geinteresseerden?

Groetjes, Irene

Ben net terug uit Kenia en wil weer naar Afrika. Mozambique lijkt me wel wat. September ook.
Ik reis graag low budget met af en toe een verwennerijtje als dat zo uitkomt.
Ik ben een vrouw van 57 en ‘easy going’.

In 2008 heb ik een half jaar gewerkt/gewoond in Tanzania voor mijn opleiding als verpleegkundige. Ben de laatste weken op safari geweest, wat me erg is bevallen. De afgelopen tijd heb ik me wat verdiept in landen van Afrika en Madagaskar sprak me wel aan. Wat is er zo speciaal aan Mozambique, moet bekennen dat ik weinig weet over het land zelf en wat er te zien/doen is.

Sorry, vergiste me. Was aan het lezen over Mozambique maar bedoelde Madagaskar!!, Ben me ook nog aan het verdiepen in de verschillende landen (voorlopig in oost-) Afrika die goed te bereizen zijn. Nu viel mijn oog weer op Zambia en de Victoria watervallen. Ik ben in voor van alles maar Madagaskar in september blijft aantrekkelijk

De Victoriawatervallen moeten ook erg moei zijn inderdaad. Mocht je iets betaalbaars of iets anders interessants tegekomen dan hoor ik het graag. Heb mijn tot nu alleen maar verdiept in Madagaskar en in Kenya. Kenya gaat het niet meer worden, aangezien die reizen erg veel lijken op die ik al in Tanzania heb gemaakt.