Ik ben een vrouw van 42 jaar en helemaal verslaafd aan het reizen. Ik heb de mogelijkheid om voor langere tijd te gaan reizen vanaf januari tot eind 2008. Waar ik precies heen wil is nog niet helemaal bekend, maar ik heb wel een aantal landen op mijn lijstje staan. Dit zijn o.a. Tibet, Nepal, China, Japan. Verder een aantal landen in Zuid Amerika en ik zou nog wel wat tijd door willen brengen in de USA en Canada. Of het er allemaal van komt weet ik nog niet, maar je kan altijd blijven dromen…Ik ben op zoek naar mensen die mijn passie delen. Graag zou ik in contact komen met mensen die een reis willen ondernemen naar een van deze landen zodat we samen kunnen reizen. Dat kan zijn per land, zodat we een bepaalde tijd met elkaar reizen, maar misschien zijn er ook wel mensen die tijd en zin hebben om voor langere tijd weg te gaan. Wat mij betreft is alles mogelijk en staan alle opties open. Ik ben een ondernemend en avontuurlijk ingesteld type. Omdat ik voor langere tijd weg wil zal het geen 5 sterren vakantie reis worden omdat ik daar het budget niet voor heb. Verder heb ik best veel ervaring met langere reizen, dus ook als je geen ervaring hebt komen we er wel uit. Ik hoop snel wat van je te horen!!
1
hoi vrouw van 42, ik ben een man van 40 en ga volgend jaar (2008) voor 2 maanden naar de USA, in de maanden april, mei…dit is voor mij de 4de keer dat ik voor zòn periode naar de USA ga…waar in de USA, maakt mij niet zo veel uit, denk je in die periode wil ik ook best naar de USA, reageer dan terug…groetjes Henry
Hey rian,
Geweldig zou graag meegaan! Helaas kan ik het niet regelen op mijn werk!
Wens je in iedergeval veel plezier met de voorbereidingen en maak er een onvergetelijke reis van , maar dat zal ongetwijfeld lukken.
Hoi Rian,
Ik ga in september voor 3,5 week naar Japan toe en zoek nog een reisgenoot. Ik ga twee weken rondreizen en voor de rest Kyoto bekijken en vandaar uit dagtochtjes maken.
Als je zin hebt kunnen we meer info uitwisselen om te kijken of er een match is.
Hoi Rian
Als je wat wilt weten over alleen reizen in ZA dan kan ik je wel wat meer vertellen. Ben net terug uit ZA en heb daar alleen rond getrokken. Mijn volgende vakantie wordt Cuba interesse???
Groetjes Claudia
Hoi Henry,
Bedankt voor je berichtje. Ik ben op vakantie geweest vandaar dat deze reactie zo lang op zich heeft laten wachten.
Ik wil graag naar de USA volgend jaar, de periode maakt me niet zoveel uit. Ik zou graag voor een aantal maanden naar de US willen, maar daarnaast ook naar Canada en Alaska. Ik heb zo’n 6 maanden de tijd.
Ik weet niet of jij al vaste plannen hebt, ik in ieder geval niet. Ook nog niet waar ik heen wil. Misschien kun je wat meer over jouw plannen vertellen. Hoe wil je rondreizen en waar wil je verblijven. Aangezien ik voor langere tijd weg wil, wordt het voor mij toch een beetje low-budget (voor zover je daar in de US van kunt spreken).
Het is misschien handiger dat je me naar mijn eigen e-mail adres mail, die open ik elke dag. Mijn adres is [EMAIL=“rianvriens@home.nl”]rianvriens@home.nl.
Groetjes Rian
Hey Claudia,
Ik ben vorig jaar naar ZA geweest, dus dat heb ik niet meer op mijn lijstje staan. Cuba ook niet eigenlijk. Ik zit toch steeds meer richting USA, Canada en Alaska te denken. Ik ga nog wel naar Curacao, om daar een vriend op te zoeken. Als ik doortrek naar Zuid Amerika, dan worden het Argentinie en Chili en heeeeel misschien Antartica.
Veel plezier in ieder geval en Cuba volgend jaar en bedankt voor je berichtje!!
Groetjes Rian