reisgenoten gezocht voor 16 daagse rondreis in Oeganda

We organiseren in Juli wederom een groepsreis door Oeganda. We zullen veel van het prachtige land laten zien: de botanische tuinen van Entebbe, het Mabira Forest (regenwoud), het Victoriameer (boottocht), de Nijl met zijn stroomversnellingen bij Bujagali Falls, het Mount Elgon gebergte met de Sipi Falls. We zullen logeren in prettige hotels, soms in ware paradijsjes, en zelfs 2 nachten in de bush. Ook zullen we een deel van de reis besteden aan hulpverlening in het gebied waar onze stichting actief is. Deze reis zullen we een kliniek ondersteunen met materialen en zullen we de kinder verpleegafdeling schilderen en opleuken met kinderplaatjes. We bezoeken een familie in de bush, waar we ook een maaltijd gebruiken. We ondersteunen een schooltje met materialen, en zullen die ook bezoeken. Kortom: een reis van veel indrukken. Maak deze reis van je leven met ons mee. Reageer snel voor meer informatie

Hallo!!

Het klinkt heel erg interessant!
Ik vroeg mij af of er meer informatie over te vinden is. Op de site kan ik klikken op ‘groepsreis’ maar dan krijg ik geen informatie.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Hallo,

Bedankt voor je reactie, helaas blijkt de site met internet explorer problemen te geven.
Maar als je op onderstaande link klikt moet het lukken.
Mocht het toch niet lukken stuur dan een email naar [EMAIL=“info@amuria.nl”]info@amuria.nl dan sturen we je per mail meer informatie, succes!
http://amuria.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=63&Itemid=68

Groet,
Dick van der Linden