Reisgenoten gezocht sept '06

Hey,
ik ben 23 jaar en wil graag in september gaan reizen voor ongeveer 4 weken want zolang heb ik vrij van mijn werk.
Alleen heb ik nog niet echt een idee waar ik heen wil, maar t lijkt me leuker om samen te reizen. Ik heb al eerder 3 maanden alleen gereisd door Zuid-Afrika en ben afgelopen jaar naar maleisie geweest. Nu wil ik graag een ander land ontdekken. Wie heeft er goeie ideeen en wil met me mee??

Groetjes Marloes

hoi

ik heb je als het goed is al een mailtje gestuurd en als het niet gelukt is wil ik je laten weten dat ik graag mee wil
ik ben ook 4 weken vrij in september

groetjes esther

Is Australie niet iets voor jullie? Een lekkere actieve vakantie en genieten van een mooi land en een prima cultuur?

Groeten,

Ryan

Hey,

Hebben jullie al concrete plannen? Ik wil in september naar Costa Rica vertrekken en lijkt me leuk om niet alleen te hoeven gaan!

Groetjes, Simone

Hey Simone,

Ik heb al hele leuke plannen!! Alleen niet in September meer… Ik ga in November een maand naar Australië! Kan ik jou niet overhalen? :wink:

Groetjes

Jammer, ik moet dan weer terug zijn in Nederland voor tentamens, maar Australie lijkt me wel super mooi en leuk om heen te gaan! Zeker op m’n verlanglijstje… Vond je in verhouding je ticket niet erg duur voor zo’n korte tijd?
Groetjes, Simone

Ticket valt op zich wel mee. Ongeveer € 1000,- incl 2 binnenlandse vluchten.

Jammer dat je tentamens hebt… Ik zou bijna zeggen: “Wat kan jou die tentamens nou schelen!”:wink: Maar ik zal me proberen in te houden.

groetjes

Ik ben 26 jaar en wil in september 3 tot 4 weken weg. Ik heb ook nog geen concrete plannen, maar zit een beetje in de richting van Thailand, Vietnam of Laos te denken. Wil vrij low budget reizen en ben ook wel vrij sportief aangelegd.
tessa

australie klinkt leuk, maar onderschat het niet, kies dan beter voor nieuw zeeland, want daar zitten geen giftige dieren, en australie is niet zo makkelijk als je denkt, niet alleen giftige dieren, maar ook heel veel wilde dingoss en everzwijnen en geloof mij, ik overdrijf niet ik heb 7 maanden met aborigals gewoond…maar ik had graag heel veel info gehad over het reizen door zuidafrika, wie kan mij helpen, ik reis , of is toch de bedeoing vanaf september door afrika met een busje, please help me,

vriendelijke groeten krist

kristentertainment@hotmail.com

Heej! Ik zat toevallig de posts te lezen hoe vond je australie? Welke delen heb je gezien? Ik ben uiteindelijk naar Costa Rica en Australie gegaan (jaja :teeth: ) En heb daar echt twee fantastische maanden gehad. Echt twee super reizen.
en die tentamens heb ik idd laten schieten!
Groetjes Simone