Reisgenoten gezocht periode september:)

Hoi hoi,

Ik ben nienke en ben 26 jaar…Dit is mijn 2e oproepje dit jaar om te vragen wie er met mij mee willen op vakantie in de periode september.Het land maakt niet zoveel uit als de zon maar lekker schijnt en er kan zwemmen voor de afkoeling.Heerlijk 2 weken weg ong gewoon leuke dingen doen.qua verzorging maakt ook niet zoveel uit appartement hotel tent alles is bespreekbaar…zo lang het maar lekker lowbudget blijft.

Gr nienke:vak02:

Okee, dit is voor het allerallereerst dat ik hier kom.
Ik kan je vertellen dat ik dit jaar mijn caravan weer uit de stalling ga halen en bij grote voorkeur weer naar Frankrijk (omdat ik de taal spreek en het volk leuk vind) of Kroatië (omdat ikdaar eerder geweest ben).
Alleen zou ik liever deels met iemand gaan dan alleen, maar dan moet je wel te weten komen wat voor aanbod er hier te vinden is.

ik had al eerder een reactie geplaatst hier…en het valt me op dat er veel mannen reageren en weinig tot geen vrouwen…Maar maarten je idee klinkt erg leuk maar zou je niet eens ergens anders heen willen dan… iets nieuws…en ik wil graag met leuk groepje gaan…dus dat past niet allemaal in je caravan ben ik bang…maar ja je kan op de camping vast ook wel tenten huren…ik kan alleen vanaf de periode september…

Hee nienke!

Ik ben ook druk met plannen maken voor de periode 20 september - 20 oktober. Had al n paar grandioze ideeën maar sta altijd open voor input! Het lijkt me leuk om met iemand samen te reizen met dezelfde langeleveavontuurlowbudgetmaarookgenieten instelling :slight_smile: Komt deze data overeen met jou planning?

Tot spreeks!