Buenos dias!
In oktober 2015 wil ik samen met mijn vriendin Colombia bezoeken! Ik heb drie weken de tijd, van 5 tm 26 oktober, maar zij helaas maar één week. In die tijd wil ik zoveel mogelijk zien, maar niet te gehaast. Ik heb al gehoord over de Lost City Trail, die wil ik zeker wel lopen! Daarnaast steden bezoeken en cultuur opsnuiven, alsook het uitgaansleven en de strandjes testen!
Ons plan is dan om naar Baranquilla te vliegen, en vanuit daar naar Santa Martha en naar de Lost Trail te reizen. Na lekker kapot te zijn gegaan terug via Baranquilla naar Cartagena. Vanuit die steden de lokale bezienswaardigheden en natuur opzoeken.
Ik moet zeggen dat ik zelf nogal een groentje ben, wat betreft backpacken, maar het moet nu toch eens gebeuren! Ik ben 30 jaar, woon op Curacao en kan makkelijk en goedkoop naar Colombia reizen vanaf hier (indien je je afvraagt waarom ik maar 3 weken ga…). Ik spreek conversationeel Spaans (mijn vriendin spreekt het vloeiend) en houd van een uitdaging! Voor de genoemde periode ben ik/zijn wij op zoek naar reisgenoten om ons/mij te vergezellen op de Trail, in de steden etc. Wij houden van cultuur, dansen en zijn dus op zoek naar een combinatie van een actieve en relaxte vakantie. Jij ook? Reageer of stuur me een pb, misschien kunnen we samen een mooi plan maken! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Groeten,
Maurice