reisgenoten gezocht eind mei 2012

heyey!

Wij (ik 22, mijn vriend 25 en mijn moeder 54) gaan door tibet reizen eind mei.
We vertrekken 26 mei vanaf xining en nemen dan de volgnde route:

Day 1: Xining to Lhasa by train (arrive 27th of may)
Day 2: Stay in Lhasa for 3 days for acclimatization and sightseeings.
Day 3: Still in Lhasa for 3 days for acclimatization and sightseeings.
Day 4: Still in Lhasa for 3 days for acclimatization and sightseeings.
Day 5: from Lhasa to Shigatse, via Gyantse and Yamdro Lake.
Day 6: From Shigatse to Everest Base Camp.
Day 7: From Everest Base Camp back to Shigatse.
Day 8: From Shigatse to Namtso Lake.
Day 9: From Namtso Lake to Lhasa.
Day 10: Lhasa to Chengdu (by plane)

We kunnen ook een paar dagen eerder of later weg. Ook willen we onze route wel iets aanpassen.
We gaan met snowlion tours (aanbevolen in LP)
Wij zoeken nog nederlandse mensen die mee willen reizen (Sinds april 2012 is het namelijk lastig om een groepsvisum te krijgen met verschillende nationaliteiten).

Mocht je graag mee willen laat dan even een berichtje achter!

Hoi,

Mijn vriend en ik gaan willen van 3 juni t/m 17 juni naar Tibet.
Helaas missen ook wij een aantal reisgenoten en komen dus niet in aanmerking voor een visum.
Een ander probleem is dat wij niet zo flexibel zijn. Onze vliegtickets zijn al geboekt en kunnen niet worden aangepast. (heen Chengdu, terug Kathmandu)

03JUN flight Chengdu to Lhasa x 04 nights Lhasa
07 Shigatse
08 Saga
09 Chiu gompa
10 Tsada
11 visit Guge and Tholing
12 Darchen
13 Mount Kailash (Kora)
14 Mount Kailash (Kora)
15 Mount Kailash (Kora) - Paryang
16 Zhangmu / Zhangmu htl
17 Kodari - Kathmandu

Misschien kunnen jullie met ons mee?

Groet,
MauKe

Heey,

Bedankt voor je reactie! Wij kunnen nu eigenlijk ook niet meer op een andere datum (misschien nog twee dagen later of eerder maar verder kan echt niet) en waren ook niet van plan om zo lang in tibet te blijven hoewel me jullie reis wel heel mooi lijkt!
Ik hoorde wel dat het misschien binnenkort weer mogelijk was om nog met andere niet-nederlandse reisgenoten samen te reizen.

heel veel plezier in ieder geval!

groetjes

Hallooo,

Ik ben momenteel in guilin, zuid-China en ik zou heel graag Tibet willen doen, alleen heb ik een Nederlandse reisgenoten.

Ik zou graag de laatste week van mei of de eerste twee weken van juni een achtdaagse trek doen; Lhasa - Mt Everest Base Camp - Lhasa. Ik was van plan te vertrekken vanuit Chengdu, maar ik zou eventueel ook een trein naar Xining kunnen pakken.

Iemand iets soortgelijks van plan? Laat het me alsjeblieft weten.

Wouter Janssen, 18 jaar.

hallo Wouter,

Wat ons betreft mag je wel met ons mee naar tibet. Wij wilden ongeveer dezelfde route doen. Maar wij gaan de 27ste al met de trein naar Lhasa vanuit xining ook zijn onze tickets en permits al geregeld. Mocht je nog mee willen moet je denk ik zsm even naar snowlion tours mailen of dat nog kan. Je kan het proberen! laat het maar weten!

groetjes!